کد خبر : 1779365 | 21 شهریور 1400 ساعت 14:00 | 27.2K بازدید | 3 دیدگاه

مارک اورمارس:

بارسلونا یا آرسنال؟ دوست دارم به بارسا برگردم

مارک اورمارس ابراز علاقه کرد که به عنوان مدیر ورزشی در بارسلونا کار کند.

بارسلونا یا آرسنال؟ دوست دارم به بارسا برگردم

به گزارش "ورزش سه"، مارک اورماس ستاره هلندی سابق که سابقه بازی برای آژاکس، آرسنال، بارسا و ..... را دارد، چند سالی است که در آژاکس به عنوان مدیر ورزشی فعالیت می کند. او دو سال پیش از بارسلونا پیشنهاد داشت تا به عنوان مدیر ورزشی مشغول به کار شده و جانشین پپ سگورا شود ولی در نهایت او فضا برای همکاری را مناسب تشخیص نداد و ترجیح داد در آژاکس بماند اما به نظر می رسد او اکنون تمایل دارد تا به بارسلونا بازگردد.

 

 

1642985

 

 

او در مصاجبه با "آژاکس لایف" و در مورد بازگشت احتمالی به بارسا گفت:« یک روز از خودم پرسیدم آیا قرار است همیشه در آژاکس بمانم یا بهتر است راهی تیمی دیگر شوم؟ طبعا از آرسنال و بارسلونا باشگاه های سابقم اگر پیشنهادی دریافت کنم، اتفاق بسیار خوبی خواهد بود. انتخابم کدام است؟ فکر می کنم انتخاب خانواده ام بارسلونا باشد. روزهای راحت و خوبی در بارسلونا داشتیم و البته که من هم بارسا را انتخاب خواهم کرد.»

 

عملکرد اورمارس به عنوان مدیر ورزشی آژاکس فوق العاده بوده است. تیم با او چند قهرمانی لیگ هلند را کسب کرده و با انتخاب پیتر بوش و سپس اریک تن هاگ به عنوان سرمربی، توانست آژاکس را به تیمی تبدیل کند که در سال 2016 به فینال لیگ اروپا رسید و در 2019 نیز تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان پیش رفت.

 

 

دیدگاه‌ها