کد خبر : 1779402 | 21 شهریور 1400 ساعت 17:55 | 7.6K بازدید | 2 دیدگاه

اینزاگی: حیف شد، باید پیروز می‌شدیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر مدعی شد تیمش قادر به کسب پیروزی برابر سمپدوریا بوده است.

اینزاگی: حیف شد، باید پیروز می‌شدیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در روزی که دو بار در خانه سمپدوریا از این تیم پیش افتاد، در نهایت به تساوی 2-2 رضایت داده و دو امتیاز مهم را از دست داد. سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر در پایان این دیدار در مورد اتفاقات بازی و البته غیبت استفانو سنسی در دیدار این هفته برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان صحبت کرد.

 

سیمونه اینزاگی گفت: "خیلی ناراحت هستم  و حیف شد، زیرا می توانستیم در این دیدار پیروز شویم. اینتر دو بار پیش افتاد و در ادامه ایوان پریشیچ و هاکان چالهان اوغلو موقعیت های آسانی را از دست دادند.

 

1643073

 

دو بار دروازه ما باز شد که یکی گل به خودی بود که به ادین ژکو برخورد کرد و دیگری نیز به زیبایی توسط توماسو آگوئلو وارد دروازه شد، اما ما با این تفاسیر هم باید برنده می شدیم. ما در مقابل تیم خوبی بازی کردیم که بسیار منظم بود، اما متاسفانه استفانو سنسی مصدوم شد و ما بازی را با 10 نفر به پایان رساندیم.

 

آسیب دیدگی سنسی خبر خوبی نیست. او چند روزی تمرین کرد و من تصور می کردم که او شرایط خوبی دارد. اما متاسفانه ما نیز مجبور شدیم دیمارکو را تغییر دهیم و من می خواستم اینتر در 20 دقیقه پایانی موقعیت های گلزنی ایجاد کند، اما در نهایت بازی را با با 10 نفر تمام کردیم. متاسفانه سنسی به دیدار برابر رئال مادرید نمی رسد و باید شرایط الساندرو باستونی را نیز بررسی کنیم.

 

البته در کل من از عملکرد بسیار راضی هستم، زیرا باشگاه، هواداران و بالاتر از همه بازیکنان بسیار آماده هستند. ما می دانستیم که ممکن است در اوایل کار مشکلاتی وجود داشته باشد، اما ما از سه بازی هفت امتیاز داریم و دو مسابقه نیز خارج از خانه بوده است. من وقتی به اینتر آمدم می دانستم که باشگاه باید بازیکنان مهمی را بفروشد، اما ما بازیکنانی دیگر را به خدمت گرفتیم که با افکار فوتبالی من سازگار هستند."

دیدگاه‌ها