کد خبر : 1779414 | 21 شهریور 1400 ساعت 18:55 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

فدریکو دی مارکو:

برای تیمی گل زدم که از بچگی عاشقش بودم

فدریکو دی مارکو، مدافع جوان اینتر از گلزنی با لباس این تیم خیلی ذوق زده شده است.

برای تیمی گل زدم که از بچگی عاشقش بودم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امروز در دیداری تماشایی در خانه سمپدوریا به تساوی 2-2 رضایت داد و نتوانست سومین سه امتیاز متوالی خود را در لیگ ایتالیا کسب کند. فدریکو دی مارکو، مدافع جوان اینتر که گل اول این تیم را به زیبایی و با نواختن یک ایستگاهی تماشایی به ثمر رساند، مدعی شد در هر پستی که سیمونه اینزاگی بخواهد بازی خواهد کرد.

 

1643028

 

فدریکو دی مارکو گفت: "احساس فوق العاده ای دارم، زیرا گلزنی با لباس تیمی که از بچگی عاشقش بودید احساسی بسیار خوب و منحصر به فرد به شما می دهد. البته در نهایت قبول نتیجه تساوی و از دست دادن دو امتیاز بسیار ناراحت کننده بود. اما باید این هفته بیشتر تلاش کنیم تا برای دیدار در لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید و بازی هفته بعد در سری آ مقابل بولونیا آماده باشیم.

 

نقش من در زمین توسط سیمونه اینزاگی تعیین می شود، اما من تجربه بازی کردن در خط دفاعی سه نفره را نیز داشته و سال گذشته در این پست نیز بازی کرده و پیشرفت کرده بودم. البته برای من فرقی ندارد و من در این پست بیشتر از دفاع پنج نفره موفق به گلزنی شده ام. بدیهی است که شما در شرایط شانس بیشتری برای گلزنی و ارسال پاس گل دارید. اما من در پستی بازی می کنم که سرمربی از من می خواهد. ضربات ایستگاهی؟ من از سمت راست ضربه می زنم و هاکان چالهان اوغلو ایستگاهی های سمت چپ را به سمت دروازه حریفان می زند."

دیدگاه‌ها