کد خبر : 1779462 | 21 شهریور 1400 ساعت 22:40 | 12.8K بازدید | 2 دیدگاه

بیلسا: مطمئنم خطا روی الیوت عمدی نبود

مارسلو بیلسا، سرمربی لیدز بعد از شکست تیمش مقابل لیورپول به مصدومیت هاروی الیوت واکنش نشان داد.

بیلسا: مطمئنم خطا روی الیوت عمدی نبود

به گزارش "ورزش سه"، لیدز یونایتد که در سه مسابقه قبلی خود تنها دو امتیاز کسب کرده بود امروز در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر انگلیس برابر لیورپول قرار گرفت و در یک بازی تقریباً یک طرفه با سه گل از حریف خود شکست خورد تا روزهای بد شاگردان ماسلو بیلسا همچنان ادامه داشته باشد.

 

 

1643162

 

 

مارسلو بیلسا، سرمربی لیدز یونایتد، بعد از شکست تیمش مقابل لیورپول گفت: "به طور کلی در مسابقه امشب عملکرد خوبی از خود ارائه ندادیم و حریف از هر لحاظ بهتر از ما بود. در حال حاضر نمی‌دانم که چرا چنین عملکردی ارائه دادیم اما قطعاً لازم است که دلیل آن را پیدا کنیم. در مسابقه امشب هر مرتبه که ما توپ را از دست می دادیم حریف می توانست یک موقعیت برای خود ایجاد کند و به طور کلی این نتیجه باعث نگرانی من شد."

 

یک اتفاق تلخ برای ستاره جوان لیورپول یعنی هاروی الیوت در مسابقه امشب رخ داد و این بازیکن به شدت از ناحیه مچ پا مصدوم شد. بیلسا در این باره گفت: " واقعاً به خاطر این آسیب‌دیدگی الیوت ناراحت شدم اما با اطمینان کامل می گویم که بازیکن ما از روی عمد چنین خطایی انجام نداد. واقعاً دوست ندارم چنین اتفاقی هرگز رخ دهد و امیدوارم که حال الیوت خوب باشد."

 

 

1643136

دیدگاه‌ها