کد خبر : 1779466 | 21 شهریور 1400 ساعت 23:31 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

دوئل غیابی گلرهای ایرانی برنده نداشت

دیدار پورتیموننزه و بوآویشتا در غیاب دروازه بانان ایرانی با تساوی به پایان رسید.

دوئل غیابی گلرهای ایرانی برنده نداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم های بوآویشتا و پورتیموننزه امشب در چارچوب هفته پنجم لیگ پرتغال در حالی که دروازه بانان ایرانی خود را در ترکیب نداشتند به مصاف هم رفتند.

 

بیرانوند پس از ثبت دو کلین شیت همراه با تیم ملی در بازی مقابل سوریه و عراق امید زیادی داشت که در بازی امروز مقابل  پورتیموننزه حضور پیدا کند اما سرمربی تیم نه تنها او را در ترکیب قرار نداد بلکه دروازه بان تیم ملی ایران جایی در بین ذخیره های بوآویشتا هم نداشت.

 

در سمت مقابل پیام نیازمند هم جایی در لیست نفرات تیم پورتیموننزه نداشت. به این ترتیب انتظار فوتبالدوستان ایرانی برای تماشای دربی دروازه بانان کشورمان در لیگ پرتغال نتیجه ای نداشت و بازی بوآویشتا – پورتیموننزه در غیاب نیازمند و بیرانوند برگزار شد.

 

کارلینهوس در دقیقه 45 دروازه  بوآویشتا را باز کرد تا تیم میهمان برنده راهی رختکن شود. تلاش بوآویشتا برای جبران گل خورده تا واپسین لحظات حاصلی در پی نداشت تا اینکه موسی در دقیقه 2+90 بالاخره موفق شد دروازه پورتیموننزه را باز کند. به این ترتیب دوئل غیابی دروازه بانان ایرانی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

بوآویشتا پس از 3 بازی متوالی بدون باخت امشب هم از شکست گریخت تا با 8 امتیاز از 5 بازی در مکان ششم جدول رده بندی قرار بگیرد. پورتیموننزه هم در حالی که فاصله ای تا صعود به رتبه پنجم نداشت با دریافت گل تساوی در آخرین لحظات به تک امتیاز بازی قناعت کرد تا با 7 امتیاز در مکان نهم قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها