کد خبر : 1779502 | 22 شهریور 1400 ساعت 01:44 | 29.9K بازدید | 1 دیدگاه

السد فصل را با برد آغاز کرد؛

بدشانسی رامین رضاییان در ثبت گل تماشایی

شاگردان ژاوی موفق به کسب پیروزی دو گله مقابل السیلیه شدند.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته اول فصل جدید لیگ ستارگان قطر، السیلیه در حالی که رامین رضاییان را در جمع نفرات اصلی خود داشت، از ساعت ۲۱:۵۰ یکشنبه شب در ورزشگاه ثانی بن جاسم به مصاف تیم مدعی قهرمانی السد رفت.

 

السد که فصل گذشته به قهرمانی در لیگ ستارگان رسیده و امسال هم برای تکرار این عنوان تلاش می‌کرد، در نیمه اول نمایش کاملا برتری نسبت به یاران رضاییان داشت و توانست با گل‌های بوعلام خوخی و رودریگو تاباتا به برتری دو بر صفر برابر السیلیه دست یابد.

 

 

1643284

 

 

یاران رضاییان در نیمه دوم برای جبران نتیجه تلاش کردند و دو شوت در چارچوب در مقابل صفر شوت در چارچوب السد زدند، اما در گلزنی ناموفق بودند و در نهایت هم با شکست ۲ بر صفر فصل جدید لیگ ستارگان را شروع کردند.

 

رامین رضاییان، مدافع ایرانی السیلیه که در تقابل‌های گذشته برابر السد سابقه گلزنی یا پاس گل داشت، در نخستین بازی فصل جدید مقابل شاگردان ژاوی ۸۸ دقیقه در زمین بود و در دقیقه ۶۴ یک کارت زرد دریافت کرد.

 

 

 

1643301

 

ضربه ایستگاهی رامین رضاییان در دقیقه 63 دیدار با السد به زیر طاق دروازه اصابت کرد و در حالی روی خط فرود آمد و تبدیل به گل نشد که او خیز خود را برای خوشحالی گل گرفته بود!

 

 

بازیکن ایرانی السیلیه قطر در فصل گذشته لیگ ستارگان مجموعا ۲۱ بازی انجام داد که در این مدت توانست ۵ گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد.

دیدگاه‌ها