کد خبر : 1779613 | 22 شهریور 1400 ساعت 17:14 | 10K بازدید | 1 دیدگاه

آنها پیشرفت کرده‌اند؛

نویر: پیش‌بینی بارسلونا بدون مسی دشوارتر است

مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ معتقد است بارسلونا در حال حاضر نسبت به سال 2020 شرایط بهتری دارد.

نویر: پیش‌بینی بارسلونا بدون مسی دشوارتر است

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک سال پیش بود که بایرن مونیخ در شبی تاریخی موفق شد در لیسبون با نتیجه 2-8 بارسلونا را مغلوب کند و حالا این فصل این دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در یک گروه قرار دارند. در نشست خبری پیش از دیدار مقابل بارسلونا، مانوئل نویر مدعی شد بازیکنان بایرن برابر این تیم هرگز نباید خیال راحتی داشته باشند.

 

برتری 2-8 سال گذشته مقابل بارسلونا و دیدار فردا شب: "البته که شما چنین بازی هایی را فراموش نمی کنید، اما بارسلونا حالا ترکیب کاملا متفاوتی در اختیار دارد. بازیکنانی که حالا در تیم بارسا بازی می کنند مسئولیت بیشتری را بر عهده خواهند گرفت، زیرا لیونل مسی دیگر عضو این تیم نیست. من فکر می کنم شرایط بارسلونا از نظر تاکتیکی نسبت به سال 2020 بهتر شده است.

 

1643514

 

قطعا آن بازی برای بارسلونا بسیار دشوار بود، اما این دو بازی جدید در مرحله گروهی است و ما منتظر این دو مسابقه بزرگ هستیم. این یک بازی بزرگ برای شروع فصل جدید است و ما مشتاقانه منتظر ماجراجویی خود در اروپا در این فصل هستیم. نمی دانم که به تعویق افتادن دیدار بارسلونا در لالیگا مقابل سویا به سود این تیم بود یا نه، زیرا گاهی بهتر است شما بازی کرده و ریتم خود را حفظ کنید."

 

جدایی لیونل مسی از بارسلونا: "بی تردید برای هر تیمی بازی کردن مقابل بارسلونا بدون حضور لیونل مسی تازگی داشته و ناآشنا است. اما من نمی گویم آرامش بیشتری دارم، زیرا آنها همچنان بازیکنان بزرگی در خط حمله دارند و شاید حتی پیش بینی سبک بازی حریف دشوارتر باشد. وقتی در مقابل بارسلونا بازی می کنی هیچ وقت نباید آرام باشی."

 

بازگشت هواداران به استادیوم ها: "خوشحال کننده است که در حال حاضر تعداد زیادی تماشاگر در ورزشگاه حاضر می شوند و ما این موضوغ را در تعطیلات آخر هفته و در دیدار مقابل لایپزیش هم دیدیم. قضاوت شرایط تیم ها در حال حاضر دشوار است، زیرا همه ما هنوز در ابتدای فصل هستیم."

دیدگاه‌ها