کد خبر : 1779662 | 22 شهریور 1400 ساعت 22:05 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: به آمار پاس گل های پوگبا توجه نمی کنم

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر یانگ بویز از پل پوگبا تمجید کرد.

سولسشر: به آمار پاس گل های پوگبا توجه نمی کنم 

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد بعد از برد روحیه‌بخش در بازی ابتدای هفته مقابل نیوکاسل و صعود به صدر جدول لیگ برتر انگلیس فردا شب اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را انجام خواهد داد و در مقابل یانگ بویز قرار می‌گیرد. اوله گونار سولسشر امیدوار است تیمش با اضافه شدن رونالدو که به نوعی متخصص لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شود، نتایج خوبی در این فصل از مسابقات کسب کند.

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر یانگ بویز گفت: "تیم در چند فصل گذشته رشد کرده و بالغ شده است. این همیشه برنامه ما بود. در مورد سه سال پیش و از وقتی که به اینجا آمدم صحبت می‌کنم. ما تیمی با تجربه و با کیفیت می خواستیم که بتواند خود را به چالش بکشد. داوید (دخیا) کنار من نشسته، هری مگوایر چند سالی است که اینجاست و حالا هم رافائل واران و کریستیانو رونالدو.

ما در این سال‌ها خیلی یاد گرفته ایم و این گروه با اتحاد کامل از یکدیگر محافظت می کنند و ما را در موقعیت خوبی قرار خواهند داد."

 

 

1643562

 

 

دیدار برابر یانگ بویز: "ما فقط دیدار آنها مقابل فرانس واروش را مورد تجزیه و تحلیل قرار نداده ایم بلکه آنها در لیگ سوئیس نیز برابر زوریخ عملکرد چشمگیری داشتند. دارای روحیه ای تهاجمی و پرانرژی هستند و می‌دانیم که کار دشواری مقابل یانگ بویز پیش رو خواهیم داشت. آنها در خانه بازی می‌کنند و این همیشه یک مزیت است اما باید با این موضوع کنار بیایم."

 

پاس گل های متوالی پل پوگبا: "پل با شرایط خوب بازگشت. او در تابستان واقعا سخت کار کرده و با آمادگی کامل بازگشته است. پل همیشه پاسور خوبی بوده و این مسئله به این فصل محدود نمی شود. البته من به این پاس گل ها توجه نمی کنم و این مسائل بیشتر مربوط به رسانه های اجتماعی است اما مطمئناً پل عملکرد خوبی داشته است."

 

 

1642720

 

 

تاثیر احتمالی کریستیانو رونالدو روی تمدید قرارداد پل پوگبا: "خب، رونالدو اکنون با ماست که به نتایج دلخواه برسیم و به خودمان ثابت کنیم که می توانیم جام ها را کسب کنیم.  همه کسانی که با یونایتد قرارداد امضا می کنند می خواهند جام ها را ببرند و بخشی از تیم برنده یونایتد باشند. این جادویی ترین احساس است. من فکر می کنم همه بر روی تلاش خود تمرکز کرده اند و بیایید ببینیم به کجا می رسد."

 

وضعیت ادینسون کاوانی: "ادینسون به زودی به ما ملحق خواهد شد. او سخت کار می کند تا سریعتر برگردد."

دیدگاه‌ها