کد خبر : 1779670 | 22 شهریور 1400 ساعت 22:40 | 23.9K بازدید | 4 دیدگاه

اشتباه اول را استقلال مرتکب شد

اشتباه محرز مدافع استقلال باعث شد تا تیم فوتبال الهلال بتواند به اولین گل خود در این دیدار حساس برسد.

اشتباه اول را استقلال مرتکب شد 

به گزارش "ورزش سه"، پیش از آغاز دیدار دو تیم استقلال و الهلال با توجه به حساسیت بازی پیش‌بینی می‌شد که هر تیمی در این دیدار مرتکب اشتباه کمتری شود می‌تواند به موفقیت در این بازی امیدوارتر باشد.

 

این در حالی است که هواداران استقلال هم طی صحبت‌هایشان درخصوص بازی آرزو می‌کردند که اتفاقات بازی به نفع تیم محبوبشان استقلال رقم بخورد.

 

بازی که آغاز شد در ابتدا الهلال صاحب توپ و میدان بود اما عملاً قادر نبود دروازه استقلال را با خطر مواجه کند. این در حالی است که پس از زمانی حدود 15 دقیقه استقلال کم‌کم سوار بازی شد تا آنجا که آن‌ها می‌توانستند گل اول این دیدار را روی ارسال غفوری و ضربه سر ضرب ارسلان مطهری به ثمر برسانند اما واکنش بی‌نظیر معیوف مانع از رسیدن به گل شد.

 

در نیمه اول بعضا در نقاط حساس زمین شاهد پاس‌های اشتباه بازیکنان استقلال خصوصاً در خط دفاع بودیم که با پوشش سایر بازیکنان اشتباه جبران می‌شد اما اشتباه محرز محمدحسین مرادمند دیگر جایی برای جبران باقی نگذاشت تا گومیس بتواند با یک چیپ به‌موقع زننده اولین گل الهلال در بدترین زمان ممکن باشد.

 

البته این را هم باید اشاره کرد که مرادمند در این صحنه تعادلش را از دست داد و این اشتباه را به‌نوعی می‌توان به‌عنوان یک اتفاق قلمداد کرد. این را هم باید اشاره کرد که چند دقیقه پیش از به ثمر رسیدن گل الهلال، عیناً شاهد همین حرکت از عمق خط دفاعی استقلال بودیم که خروج به‌موقع سید حسین حسینی مانع از ایجاد خطر روی دروازه شد و در این صحنه باید زبیر نیک‌نفس به‌عنوان هافبک دفاعی امشب استقلال با تمرکز بیشتری عمل می‌کرد چراکه زمانی که سه عامل خط حمله الهلال یعنی "موسی مارگا، بافتمی گومیس و ماتئوس پریرا به پشت محوطه جریمه استقلال که می‌رسند هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

 

درمجموع اما باید گفت استقلال در نیمه اول بالاتر از انتظار ظاهر شد و اگر کمی خوش‌شانس‌تر بود حتی می‌توانست نیمه اول را با برتری به رختکن برود.

 

امیدواریم در نیمه دوم با تعویض‌هایی که کادر فنی استقلال انجام می‌دهد ورق به سمت پسران آبی برگردد.

 

دیدگاه‌ها