کد خبر : 1779673 | 22 شهریور 1400 ساعت 23:05 | 28.4K بازدید | 1 دیدگاه

پاس گل مارگا مقابل استقلال در حد پورتو!

مهاجم اهل مالی الهلال در دیدار با استقلال یک پاس گل تماشایی داد.

پاس گل مارگا مقابل استقلال در حد پورتو!

به گزارش "ورزش سه"، موسی مارگا که یکی از مهم‌ترین نقل و انتقالات فصل ۲۰۲۱ فوتبال آسیا و عربستان بود، پس از انجام سه مسابقه در لیگ حرفه‌ای عربستان و به ثمر رساندن یک گل برای الهلال، امشب مقابل استقلال هم تاثیرگذار ظاهر شد.

 

مهاجم ۳۰ ساله اهل مالی الهلال پس از هفت سال حضور در لیگ برتر پرتغال که چهار فصل و نیم آن در پورتو سپری شد، تصمیم گرفت مسیر جدیدی را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کند و به الهلال عربستان بیاید تا این تیم را دوباره به قهرمانی در عربستان و آسیا برساند.

 

موسی مارگا که در لیگ عربستان فقط یک گل به ثمر رسانده و نتوانسته بود در سه دیدار ابتدایی عملکرد چندان خوبی داشته باشد، امشب هم در نیمه اول بازی با استقلال نمایش چندان خطرناکی نداشت و خط دفاعی آبی‌ها را به دردسر نیانداخت، اما در نیمه دوم عملکرد متفاوتی ارائه کرد.

 

هم‌بازی سابق مهدی طارمی در نیمه دوم دیدار امشب مقابل استقلال کمی از محوطه جریمه فاصله گرفت و عقب‌تر آمد که این اتفاق موجب شد پس از ایجاد دو موقعیت خطرناک، یک پاس گل دیدنی هم بدهد.

 

موسی مارگا در دقیقه ۵۶ پس از اینکه پاس بافتیمبی گومیس را دریافت کرد، با سر بالا و دید عالی، منطقه را عوض کرد و با پاس در عرض زمینی، سالم الدوسری را در موقعیت خوبی قرار داد تا این بازیکن پس از یک استارت سریع، با شوت محکم دروازه استقلال را باز کند.

 

1643587

دیدگاه‌ها