کد خبر : 1779701 | 23 شهریور 1400 ساعت 02:19 | 33.5K بازدید | 4 دیدگاه

یک هفته بعد از جنجال بزرگ؛

ایمانی و نظمی باهم قدم هم می زنند؟ (عکس)

هافبک تراکتور بعد از جنجالی بزرگ هفته گذشته به جمع سرخ پوشان برگشت تا یک تناقض بزرگ به وجود بیاید.

ایمانی و نظمی باهم قدم هم می زنند؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور امشب در دیداری حساس باید مقابل النصر عربستان قرار بگیرد. دیداری که در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه قطر برگزار می شود.

 

تراکتوری ها دوشنبه شب آخرین جلسه تمرینی خود را برگزار کردند. در میان تصاویر منتشر شده از این تمرین چند عکس بیشتر از بقیه به چشم می آید؛ تصاویری مربوط به مدیرعامل و هافبک سرخ پوشان که هفته گذشته دعوایی حسابی بین شان رخ داد و کار به افشای فایل صوتی و لایو و استوری های جنجالی کشیده شد.

 

ایمانی در واکنش به افشای فایل صوتی مذاکراتش اعلام کرد که حاضر نیست حتی یک دقیقه با نظمی و کمالوند قدم بردارد. او گفته بود: "من با افرادی که صدایم را در یک جلسه خصوصی ضبط کردند، هرگز حاضر نیستم کار کنم و حتی با سرمربی و مدیرعامل فعلی یک قدم هم راه نخواهم رفت. من شنیده‌ام که آنها همچنان در تیم هستند و اگر باشند من در تمرینات حاضر نخواهم شد و حاضر نیستم یک قدم هم با آنها راه بروم."

 

باشگاه تراکتور هم اعلام کرده بود که اجازه هیچ گونه بازیکن سالاری و سو استفاده ای را در این موضوع نخواهد داد. چند روز بعد ایمانی از حل مشکلاتش پس از صحبت با زنوزی خبر داد اما اعلام کرد که مواضع قبلی اش سر جای خود هستند. با این وجود او سر تمرینات حاضر شد و با تیم به قطر اعزام شد تا در مقابل النصر هم حضور پیدا کند. این اتفاق در حالی رخ داد که کمالوند از سمت خود استعفا داد اما نظمی همچنان در پست مدیرعاملی به کار خود ادامه می داد و حتی با تیم در قطر هم حضور یافته است.

 

جالب اینجاست که جمشید نظمی، مدیرعامل تراکتور که هفته گذشته در برنامه فوتبال برتر اعلام کرده بود افشای فایل صوتی مذاکره با ایمانی توسط باشگاه صورت گرفته در عکس دسته جمعی تراکتوری ها پیش از بازی با النصر در کنار اکبر ایمانی قرار گرفته که مدعی شده بود با او حتی یک قدم هم برنمی دارد! به نظر می رسد اما در عرض کمتر از 10 روز همه چیز به فراموشی سپرده شده و مدیرعامل و بازیکن تراکتور مثل دو دوست دست در شانه یکدیگر انداخته و مقابل دوربین قرار گرفته اند.

 

1643629

دیدگاه‌ها