کد خبر : 1779815 | 23 شهریور 1400 ساعت 16:03 | 50.7K بازدید | 2 دیدگاه

به جای خرید ژوئل کنده؛

لوکاکو دو بازیکن به چلسی پیشنهاد داد

روملو لوکاکو، ستاره جدید چلسی خواهان حضور دو بازیکن اینتر در رختکن تیم فعلی خود شده است.

لوکاکو دو بازیکن به چلسی پیشنهاد داد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در پنجره تابستانی و حتی تا ساعات پایانی تلاش زیادی برای خرید ژوئل کنده، مدافع جوان سویا داشت، اما در نهایت عدم توافق مالی باعث بهم خوردن این توافق شد و دست چلسی برای تقویت خط دفاعی خالی ماند. بدین ترتیب روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی و 98 میلیون پوندی سابق اینتر تنها خرید جدید و بزرگ چلسی در فصل تابستانی لقب گرفت و البته این بازیکن شروعی فوق العاده نیز در ترکیب تیم جدیدش داشت.

 

حالا و پس از دست رفتن فرصت جذب ژوئل کنده، اسپورت مدیاست مدعی شد روملو لوکاکو تلاش برای خرید دو هم تیمی سابق خود در اینتر را به مدیران چلسی توصیه کرده است. از نظر این ستاره بلژیکی، الساندرو باستونی و میلان اشکرینیار به عنوان گزینه های ایده آل می توانند خط دفاعی چلسی را برای فصول بعدی تقویت کنند.

 

1643812

 

باستونی 22 ساله سومین فصل حضور خود در اینتر سپری می کند و اخیرا قرارداد جدیدی با این باشگاه تا تابستان سال 2024 امضا کرده است. اما میلان اشکرینیار تا سال 2023 با نراتزوری قرارداد دارد و در صورت عدم توافق برای تمدید، جذب او در تابستان سال آینده غیرممکن نخواهد بود.

 

این بازیکن 26 ساله در چهار سال اخیر 170 بازی برای نراتزوری انجام داده است و به یکی از مهره های اصلی تیم تبدیل شده است. البته مدیران اینتر در سال های اخیر بارها تاکید کرده اند تمایلی به فروش این دو بازیکن ندارند، اما مشکلات مالی ممکن است این شرایط را تغییر دهد.

دیدگاه‌ها