کد خبر : 1779827 | 23 شهریور 1400 ساعت 16:56 | 10.6K بازدید | 8 دیدگاه

چمپیونزلیگ تورنمنت دشواری است

پوچتینو: می‌خواهم پی اس جی را قهرمان اروپا کنم

مائوریسیو پوچتینو می خواهد در پی اس جی تاریخ‌سازی کرده و این تیم را به قهرمانی چمپیونزلیگ برساند.

پوچتینو: می‌خواهم پی اس جی را قهرمان اروپا کنم

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی چهارشنبه شب در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان به زمین بروژ خواهد رفت. مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی قصد دارد در این بازی برای اولین بار از سه مهاجم خطرناک و ارزشمند خود یعنی لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار، به شکل همزمان استفاده کند.

پی اس جی که سال ها نمی توانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز برسد، تابستان 2020 این طلسم را شکست و تا فینال نیز بالا رفت، هرچند برابر بایرن مونیخ مغلوب شد. سال گذشته نیز پی اس جی به نیمه نهایی رسید ولی پشت سد منچسترسیتی ماند.

 

 

1634391

 

 

مائوریسیو پوچتینو درباره شانس تیمش برای فتح این دوره از رقابت‌‌های لیگ قهرمانان اروپا گفت:« لیگ قهرمانان تورنمتی غیرقابل پیش‌بینی است. به همین دلیل هم جذاب‌ترین تورنمنت برای بازی کردن است. برای قهرمانی در این تورنمنت علاوه بر کیفیت باید شانس هم داشته باشید. تمام تیم‌‌هایی که در این تورنمنت شرکت دارند قوی هستند و سرمایه‌گذاری‌های فراوانی برای رسیدن به قهرمانی کرده‌اند. به نظرم هیچ چیزی نمی‌تواند بهتر از سهم داشتن در قهرمانی یک تیم در لیگ قهرمانان باشد. ما هم برای کسب این عنوان احساس مسئولیت می‌کنیم. می‌خواهیم از حضور در لیگ قهرمانان لذت ببریم.»

 

پوچتینو در مورد اشرف حکیمی گفت:« اشرف بازیکی جوان است و او را زمانی که مربی تاتنهام بودم نیز می خواستم. چیزی تا جذب اشرف فاصله نداشتیم ولی رئال او را 2 ساله به دورتموند قرض داد. توانایی اشرف در دویدن مثال زدنی است و روز به روز نیز تجربه اش بیشتر می شود. اشرف حالا در سطحی بالاتر بازی می کند و یک بازیکن تقریب کامل است. او به خصوص در حملات ما نقش مهمی دارد.»

 

 

1634387

 

 

واینالدوم:« او کاپیتان تیم ملی هلند است و همه چیز را با لیورپول برد ولی هنوز با انگیزه است و می تواند به ما بسیار کمک کند. واینالدوم توانایی بازی در پست های مختلفی را دارد و به خصوص قدرت بازی خوانی اش بالاست و می تواند سطح فنی و قدرت تیم را بالا ببرد.»

 

دوناروما:« همه عملکرد دوناروما را در یورو 2020 دیدند. او با ایتالیا قهرمان شد و چه از لحاظ فنی و چه از نظر سن و سال، در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و از نظر من یکی از بهترین دروازه بان های دنیا محسوب می شود.»

 

لازم به ذکر است که تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و بروژ فردا شب از ساعت 23:30 به وقت تهران در بلژیک برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها