کد خبر : 1779828 | 23 شهریور 1400 ساعت 17:08 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

اول فصل هستیم و فینال در ماه می؛

گواردیولا: هر سال این موقع یک سوال را تکرار می‌کنید!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد از الان فکر فینال لیگ قهرمانان نیست.

گواردیولا: هر سال این موقع یک سوال را تکرار می‌کنید!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در گروهی دشوار با حضور تیم هایی چون پاری سن ژرمن و لایپزیش قرار گرفته و فردا شب در اولین دیدار پذیرای نماینده آلمان خواهد بود. پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حضور یافته و به تمجید از عملکرد بازیکنان منچسترسیتی در سال های اخیر پرداخته است.

 

پپ گواردیولا گفت: "تازه اولین بازی در مرحله گروهی فرا رسیده و در مورد مراحل بعدی صحبت می کنیم؟ ما باید لیاقت حضور در فینال را داشته باشیم. هر فصل متفاوت است. سال گذشته ما یک تورنمنت فوق العاده را پشت سر گذاشته و در مرحله گروهی بسیار خوب ظاهر شدیم، اما حالا ما دور جدیدی را شروع می کنیم.

 

1643835

 

فوتبال همیشه یک چالش جدید برای شما رقم می زند. آنچه در گذشته اتفاق افتاده، مربوط به قبل است. ما می خواهیم فصل را با کامیابی آغاز کرده و سعی کنیم در اولین بازی پیروز شویم. همه دیدارهای مراحل گروهی سخت است و می خواهیم شب فردا بازی خوبی را انجام دهیم.

 

هر فصل از من در مورد احتمال مدعی بودن تیمم سوال می کنید و من نمی توانم به شما پاسخ دهم، زیرا جواب این سوال نمی دانم. شرایط غیرقابل پیش بینی است و تیم های قدرتمند زیادی در تورنمنت حضور دارند. شرایط با زمانی که من با بارسلونا کار می کردم، کاملا متفاوت است.

 

همیشه مرحله گروهی دشوار بوده و جدال با لایپزیش همیشه پیچیده است. فردا با لایپزیش شروع می کنیم و خوشحال می شوم که اولین بازی خانگی خود را خوب آغاز کنیم. در چنین برنامه سختی و زمانی بازیکنان به اردو تیم های ملی رفته، مصدوم برمی گردند و باید برای مدت طولانی ریکاوری کنند، شما باید روز به روز در مورد بازی های خود فکر کنید.

 

1634629

 

شرایط هر سال یکسان است. اگر فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوم، برای موفقیت باشگاه خوشحال خواهم شد و اگر هم این اتفاق رخ نداد که دیگر نتوانسته ام. پس از آن می توانید در مورد موفقیت من در دوران حضور در سیتی قضاوت کنید. چه پیروز باشم و چه نه، من سعی می کنم هر روز بهترین عملکردم را ارائه دهم. مردم من را قضاوت می کنند، همانگونه که من بازیکنانم را قضاوت کرده و می گویم که آنها در پنج سال گذشته چقدر فوق العاده عمل کرده اند.

 

بازیکنانم سه بار از چهار لیگ برتر اخیر را فتح کرده اند، اما هر سال این احساس را داریم که می توانیم بهتر عمل کنیم. البته تیم های زیادی به دنبال قهرمانی هستند و این بستگی به نحوه آغاز فصل، شرایط و مصدومیت ها ما تازه در ماه سپتامبر هستیم و فینال آن در ماه می خواهد بود. خیلی اتفاقات ممکن است رخ بدهد، بنابراین بهترین راهی که از دوران بازی کردن خود یاد گرفتم این است که فقط فکر بازی بعدی باشیم."

دیدگاه‌ها