کد خبر : 1779831 | 23 شهریور 1400 ساعت 17:00 | 14.3K بازدید | 1 دیدگاه

در اولین سال تیمداری در عرصه فوتسال زنان؛

محمدی: می‌خواهیم مدعی قهرمانی لیگ برتر باشیم

مدیرعامل باشگاه پیکان ابراز امیدواری کرد که در اولین سال تیمداری این باشگاه در عرصه فوتسال زنان، با هدایت نیلوفر اردلان خودروسازان موفق به حضور در جمع مدعیان شوند.

محمدی: می‌خواهیم مدعی قهرمانی لیگ برتر باشیم

به گزارش "ورزش سه"، پس از رایزنی با چند گزینه سرمربیگری سرانجام مدیران باشگاه پیکان با نیلوفر اردلان سرمربی سابق تیم فوتسال زنان سایپا و تیم ملی فوتسال جوانان ایران به توافق رسیدند تا در اولین تجربه تیمداری باشگاه پیکان در عرصه فوتسال زنان، اردلان سکان هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

 

اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان صبح امروز میزبان اعضای تیم فوتسال زنان این باشگاه بود؛ در این جلسه محمدی ابراز امیدواری کرد تا در اولین سال حضور پیکان در لیگ فوتسال زنان، با هدایت نیلوفر اردلان خودروسازان بتوانند به عنوان یکی از تیم‌های مدعی در لیگ حاضر شوند.

محمدی با تمجید از تصمیم کمیته فنی برای انتخاب نیلوفر اردلان به عنوان سرمربی گفت: امسال هدایت تیم فوتسال زنان پیکان بر عهده خانم نیلوفر اردلان است که هم از بازیکنان موفق بوده و هم حالا از مربیان شاخص کشور به شمار می رود؛ خانم اردلان توانمندی و شایستگی خودش را به خوبی نشان داده و خوشحالیم که در این فصل با باشگاه پیکان همکاری می‌کند. با حضور ایشان می توانیم یکی از تیم های موفق و مدعی مسابقات فصل جدید باشیم و نتایج درخشانی در این رقابت ها کسب کنیم.

 

در بخش دیگری از این جلسه، نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال زنان پیکان و برخی از اعضای این تیم هم از حمایت های گروه صنعتی ایران خودرو ، باشگاه پیکان و مدیرعامل این باشگاه قدردانی کرده و این رویکرد را فرصت مناسبی برای پیشرفت و توسعه ورزش حرفه ای زنان در رشته های مختلف دانستند.

گفتنی است که لیگ برتر فوتسال زنان ایران از 24 مهرماه آغاز خواهد شد و تیم فوتسال زنان پیکان در لیگ پیش‌روی با تیم‌های سایپا تهران، ملی حفاری اهواز، مس رفسنجان، پارس آرا شیراز، کیمیای اسفراین، هیئت فوتبال اصفهان و نصر فردیس کرج در گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات قرار دارد.

دیدگاه‌ها