کد خبر : 1779869 | 23 شهریور 1400 ساعت 20:34 | 16.4K بازدید | 1 دیدگاه

با پرداخت بدهی استوکس؛

پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور این هفته باز می شود

باشگاه تراکتور خبر از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود طی هفته جاری داد.

پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور این هفته باز می شود

به گزارش ورزش سه، تیم تراکتور در حالی برای رویارویی با النصر عربستان راهی قطر شد که پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته بود و نتوانست بازیکنان جدید خود را به همراه بیاورد. این تیم امروز با 16 بازیکن مقابل نماینده عربستان قرار می گیرد و هوادارانش به شدت نگران روند کند نقل و انتقالاتی باشگاه هستند که فقط در حال از دست دادن بازیکن است.

 

باشگاه تراکتور طی هفته های گذشته اعلام کرد که با پرداخت بدهی آنتونی استوکس پنجره نقل و انتقالاتی اش باز خواهد شد. این وعده تا به امروز اما محقق نشده است. نظمی هفته گذشته در مورد این مشکل گفته بود: استوکس آدم سالمی نبود. مشکل ما این است که 475 هزار دلار او آماده است ولی بر اساس سابقه این بازیکن به وکیلش و خودش اعلام کردیم که بیایید در استانبول پول را تحویل بگیرید و رضایت نامه را امضا کنید. پیش بینی ما این بود که 10 روز پیش این اتفاق بیافتد.

 

بعد از این اتفاقات محمدرضا زنوزی روز شنبه طی مصاحبه ای از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتوری طی 10 روز آینده خبر داد؛ اتفاقی که می تواند بار دیگر رابطه او و تی تی ها را سامان ببخشد. حساب رسمی باشگاه تراکتور سه روز پس از این اظهاراتِ زنوزی با انتشار توئیتی اعلام کرد که طی هفته جاری بدهی استوکس را به حساب او واریز خواهند کرد تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شود.

 

به این ترتیب تراکتوری ها پس از بازگشت از دوحه می توانند وارد بازار نقل و انتقالات شوند و ضمن ثبت قرارداد بازیکنانی که مدیرعامل اعلام کرده بود با آنها مذاکره شده و فقط ثبت قراردادشان باقی مانده با فراغ بال سراغ گزینه های جدید هم بروند تا جای خالی بازیکنان جدا شده شان را تا پیش از شروع لیگ برتر پر کنند.

دیدگاه‌ها