کد خبر : 1779876 | 23 شهریور 1400 ساعت 21:20 | 36.9K بازدید | 2 دیدگاه

چراغ‌سبز پوچتینو برای استفاده از مثلث معروف در Cl

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، به استفاده از مثلث مسی، نیمار و امباپه مقابل کلوب بروژ چراغ سبز نشان داد.

چراغ‌سبز پوچتینو برای استفاده از مثلث معروف در Cl

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن فردا شب اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهد کرد و در بلژیک به مصاف کلوب بروژ می رود. تیم فرانسوی در نقل و انتقالات تابستانی فعالیت قابل توجهی داشته و بسیاری معتقد هستند که این فصل بهترین فرصت برای PSG به منظور رسیدن به رویای خود یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپاست.

 

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، پیش از بازی فردا شب مقابل کلوب بروژ گفت: "کلوب بروژ تیم بسیار خوبی است. آنها سیستم های بازی متفاوتی دارند. بازی فوق العاده ای خواهد بود زیرا بهترین تیم ها در این مسابقات بازی می کنند. 

 

 

1643906

 

 

احتمالاً روی کاغذ ما و چلسی مدعیان قهرمانی هستیم اما باید به این نکته توجه داشت که چلسی مدافع عنوان قهرمانی است و از سمت دیگر پول بیشتری هم نسبت به ما خرج کرده است. در واقع به عقیده من آنها تیمی هستند که قاعدتاً باید بتوانند هر حریفی را شکست دهند. فشار روی همه باشگاه‌های بزرگ وجود دارد و طبیعی است که لیگ قهرمانان اروپا هدف اصلی ماست."

 

پوچتینو درباره اینکه از بین جان‌لوئیجی دوناروما یا کیلور ناواس کدام یک در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد نیز گفت: "درمورد دروازه‌بان‌ها ما بازی با بازی تصمیم می‌گیریم و خوشحالم که در این پست رقابت وجود دارد. درواقع این به نفع باشگاه است و از طرف دیگر بازیکنان می دانند که با پیوستن به پاری سن ژرمن باید رقابت کنند."

 

پوچتینو همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه در مسابقه فردا به شکل همزمان بازی کنند یا خیر نیز گفت: "شاید این سه نفر را در کنار هم ببینیم؛ بله، امکان پذیر است."

 

1635568

دیدگاه‌ها