کد خبر : 1779901 | 23 شهریور 1400 ساعت 23:00 | 9.7K بازدید | 4 دیدگاه

بنزما: همه دوست‌دارند توپ طلا ببرند، من هم همینطور

کریم بنزما، ستاره رئال مادرید می گوید، او هم مثل همه بازیکنان دوست دارد توپ طلا را ببرد.

بنزما: همه دوست‌دارند توپ طلا ببرند، من هم همینطور

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز می شود و رئال مادرید فردا اولین بازی خود را برگزار خواهد کرد؛ جایی که پرافتخارترین تیم این تورنمنت مهمان اینتر خواهد بود و قطعا شاگردان کارلو آنچلوتی برای پیروزی در این مسابقه کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

 

کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر اینتر گفت: "برای من لیگ قهرمانان اروپا بالاترین سطح رقابت است و بیشترین فشار در آن وجود دارد. از نظر من هیچ تیمی مدعی اصلی قهرمانی نیست. تیم و به طور کلی ما برای قهرمانی در این مسابقات می جنگیم."

 

 

1643968

 

 

عملکرد عالی وینیسیوس: "او بازیکن جوانی است که اکنون در این باشگاه تجربه دارد. او گل می زند اما در موارد دیگری مانند سرعت به ما کمک می کند. من همیشه کنار او بوده ام و می توانم بیشتر به او در موفقیتش کمک کنم، عالی است. من معتقدم او بازیکن فوق العاده ای است. من نمی دانم آیا می توان مثلث من، وینیسیوس، هازارد را با BBC یکی دانست یا خیر ، زیرا ما گل های بسیار زیادی به ثمر رساندیم. این یک مثلث است که در تاریخ فوتبال باقی خواهد ماند. با ادن و وینیسیوس سعی می کنیم با هم باشیم، بازی ها را ببریم و سپس خواهیم دید چه اتفاقی می افتد."

 

آینده کیلیان امباپه: "من قبلاً در مورد این پسر زیاد صحبت کرده ام، ما از کیفیت او مطلع هستیم. اما من روی مسابقاتی که داریم تمرکز می کنم."

 

شانس برای کسب توپ طلا: "توپ طلا چیزی نیست که خواب را از من بگیرد، اگرچه این رویای همه بازیکنان است. آنچه من می خواهم این است که به تیم کمک کنم و در نهایت همه بازیکنان دوست دارند که این جایزه را ببرند، من هم همینطور."

 

 

1637001

دیدگاه‌ها