کد خبر : 1779940 | 24 شهریور 1400 ساعت 01:26 | 10.6K بازدید | 5 دیدگاه

مالمو 0-3 یووه: طوفان یک نیمه‌ای

یوونتوس در اولین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در خانه مالمو به پیروزی 3-0 رسید.

مالمو 0-3 یووه: طوفان یک نیمه‌ای

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری در این دیدار در همان نیمه اول سه بار دروازه حریف را گشودند و فصل جدید لیگ قهرمانان را با یک پیروزی آسان شروع کردند.

یوونتوسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و 8 دقیقه از بازی سپری شده بود که پائولو دیبالا صاحب اولین موقعیت بازی شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. برتری یوونتوسی ها ادامه پیدا کرد اما در دقیقه 17، این تیم میزبان بود که می توانست به گل اول برسد ولی ضربه ری‌یکس از بالای دروازه یووه به بیرون رفت.

برتری یوونتوس سرانجام در دقیقه 23 نتیجه داد و الکس ساندرو گل اول بازی را به ثمر رساند. روی ارسال تند و تیز خوان کوادرادو از سمت راست بود که توپ با ضربه بتانکور به الکس ساندرو رسید و او هم با یک ضربه شیرجه ای کار را تمام کرد.

 

1644096

 

برتری یووه ادامه پیدا کرد و تنها چهار دقیقه بعد، ساندرو می توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما ضربه او از کنار دروازه مالمو به بیرون رفت.

حملات یوونتوس ادامه داشت و این تیم همچنان تیم برتر میدان بود تا اینکه در دقیقه 41 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. خطای نیلسن روی موراتا درون محوطه جریمه مالمو باعث شد تا داور بعد از استفاده از VAR، یک ضربه پنالتی برای میهمان اعلام کند. دیبالا پشت ضربه قرار گرفت و توپ را به وسط دروازه کوبید.

تنها یک دقیقه بعد و در وقت های تلف شده نیمه اول، یووه به گل سوم رسید. روی به هم ریختگی خط دفاعی مالمو بود که موراتا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

 

1644097

 

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 61 بود که همکاری خوب دیبالا و موراتا، یک موقعیت خوب نصیب مهاجم اسپانیایی کرد اما ضربه او را دروازه بان حریف دفع کرد.

هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، این بازیکنان مالمو بودند که برای جبران گل های خورده تلاش بیشتری انجام می دادند اما این تلاش ثمری برای آنها نداشت. در مقابل، در دقیقه 89، چیزی نمانده بود که روی پاس کولوسفکی، مویزه کین گل چهارم یووه را به ثمر برساند اما باز هم دیاوارا مقاومت کرد تا در نهایت بازی با همان سه گل به پایان برسد.

دیدگاه‌ها