کد خبر : 1779954 | 24 شهریور 1400 ساعت 09:15 | 8.5K بازدید | 4 دیدگاه

آلگری: فشار بیشتری روی یوونتوس بود

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که به دلیل عدم نتیجه‌گیری این تیم در لیگ ایتالیا، فشار روی آنها پیش از پیروزی 0-3 برابر مالمو در لیگ قهرمانان بیشتر بوده است.

آلگری: فشار بیشتری روی یوونتوس بود

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری موفق شد شب گذشته اولین پیروزی فصل را به دست آورده و مسابقات لیگ قهرمانان را با شرایط خوبی آغاز کند. آنها در اولین دیدار از مرحله گروهی این مسابقات با نتیجه 0-3 در خانه مالمو به پیروزی رسیدند. گل اول این تیم روی ضربه سر الکس ساندرو به ثمر رسید و پس از آن پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی و آلوارو موراتا دیگر گل‌های این تیم را وارد دروازه حریف کردند.

 

1644104

 

آلگری پس از بازی به اسپرت مدیاست گفت:« وقتی در لیگ قهرمانان بازی می‌کنید همیشه تنش زیادی در بازیسازی وجود دارد، خصوصا وقتی خارج از خانه هستید و فشار روی ما بیشتر بود چون در سه بازی ابتدایی لیگ عملکرد خوبی نداشتیم. بازیکنان از نظر تکنیکی خوب بازی کردند، ما می‌توانستیم در نیمه اول در بعضی موقعیت‌ها بهتر باشیم. نیاز به بهبود شرایط داریم اما این کاری که در روز 14 جولای آغاز کردیم را تغییر نمی‌دهد. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که بازی را بدون دریافت به پایان ببرند چرا که این کار باعث می‌شود کمی از فشار کاهش پیدا کنند. شزنی امروز عملکرد خوبی داشت و کسب این پیروزی مهم بود وگرنه روند بدون پیروزی ما بیش از حد طولانی می‌شد! بعد روانی 90 درصد ورزش است چون وقتی اشتباهات شخصی انجام می‌دهی، باعث می‌شود که همه چیز را منفی ببینی.»

یوونتوس هفته آینده در چارچوب مسابقات سری A باید به مصاف میلان برود که از ابتدای فصل رکورد صددرصد پیروزی را در لیگ به ثبت رسانده است. آلگری درباره این بازی پیش رو گفت:« میلان بسیار قوی است و در حال حاضر اشتیاق و انگیزه بالایی برای پیروزی دارد، بنابراین ما می‌دانیم که این بازی مهم است و همین انگیزه ما را بیشتر می‌کند.»

دیدگاه‌ها