کد خبر : 1779977 | 24 شهریور 1400 ساعت 11:31 | 18.2K بازدید | 4 دیدگاه

رونالدو: باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، پس از شکست شب گذشته منچستریونایتد پیامی منتشر کرده و در آن مدعی شد که حالا تمرکز این تیم باید روی بازی بعدی باشد.

رونالدو: باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن 36 ساله تیم ملی پرتغال موفق شد در دقیقه 13 بازی برابر یانگ بویز که اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان بود، تیمش را پیش بیاندازد. پس از این گل به نظر می‌رسید که شاگردان سولسشر کار آسانی را در سوییس در پیش دارند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت.

کارت قرمزی که پیش از پایان نیمه اول به دلیل خطای شدید آرون ون بیساکا به این بازیکن نشان داده شد، کار یونایتد را برای مقابله با حریف دشوار کرد. یانگ بویز موفق شد بازی را به تساوی بکشاند اما اشتباه مرگبار ژسه لینگارد در وقت تلف شده بازی منجر به گل برتری تیم میزبان در دقیقه 95 شد.

 

1644146

 

رونالدو و برونو فرناندز در کمال ناباوری در فاصله 18 دقیقه تا پایان بازی و در حالی که نتیجه هنوز 1-1 مساوی بود از زمین بیرون کشیده شدند و او پس از این باخت سکوتش را شکست. این بازیکن در پیامی خطاب به هواداران و هم تیمی‌هایش در فیس بوک نوشت:« این نتیجه‌ای که ما می‌خواستیم نبود اما حالا زمان آن رسیده که به خوبی ریکاوری کنیم و تمرکزمان را روی بازی بعدی بگذاریم.»

رونالدو اولین بازی خود در لیگ قهرمانان با پیراهن منچستریونایتد را بعد از 12 سال انجام داد و حالا به رکورد فوق العاده سه گل در دو بازی برای این تیم رسیده است. یونایتد در مسابقات هفته آینده لیگ برتر انگلیس باید روز یکشنبه در خانه وستهام یونایتد به مصاف این تیم برود و امیدوار است که با کسب پیروزی در این بازی به حضورش در صدر جدول رده‌بندی ادامه دهد.

دیدگاه‌ها