کد خبر : 1780020 | 24 شهریور 1400 ساعت 15:17 | 15.9K بازدید | 15 دیدگاه

اینزاگی مثل آنچلوتی است

اینتر رئال را می‌برد و از گروهش هم بالا می‌رود

اسطوره اینتر معتقد است که این تیم بالاخره طلسم شکنی کرده و راهی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان می شود.

اینتر رئال را می‌برد و از گروهش هم بالا می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان و در خانه، میزبان رئال مادرید است. دو تیم سال گذشته نیز همگروه بودند و رئال هر دو بازی را پیروز شد. نسبت به سال قبل، مربیان هر دو تیم عوض شده اند. آنتونیو کونته اینتر را ترک کرد و سیمونه اینزاگی جانشین او شد و در رئال نیز پس از استعفای زیدان، کارلو آنچلوتی به نیمکت بازگشت.

از آخرین قهرمانی اینتر در لیگ قهرمانان 11 سال می گذرد. این تیم در برنابئو با شکست 2-0 بایرن قهرمان شد و در آن موفقیت تاریخی، نقش دیه گو میلیتو مهاجم آرژانتینی، انکار نشدنی بود.

 

 

1644220

 

 

میلیتو در آستانه بازی امشب اینتر و رئال به مارکا گفت:« اینتر با اینزاگی شرایط خوبی دارد و می تواند به رئال ضربه بزند. اولویت اینتر باید صعود از گروه باشد چون سال هاست چنین اتفاقی رخ نداده است. دلیلی نمی بینم که اینتر امسال از گروهش بالا نرود.»

 

میلیتو در مورد رئال آنچلوتی گفت:« کارلتو آرامش توام با جدیت را به رئال مادرید تزریق کرده است. اینکه رئال می تواند در هر زمینی برنده شود، بی دلیل نیست. معتقدم بین اینزاگی و آنچلوتی شباهت هایی وجود دارد. اینزاگی در لاتزیو فوق العاده بود و نشان داد قدرت رهبری یک تیم بزرگ را دارد. از این نظر او به کارلتو بسیار شبیه است.»

 

 

1636483

 

 

بازی در رئال:« بله، در مقطعی به رئال نزدیک بودم. حتی می توانستم به پی اس جی بروم ولی در نهایت اینتر را انتخاب کردم. در اینتر خوشحال بودم و زمان ثابت کرد که بهترین تصمیم بود. سن سیرو برای همیشه، خانه ام است.»

 

جدایی مسی از بارسا:« من هم شگفت زده شدم. او سمبل بارسا بود و فکر می کردم فوتبالش را در این تیم تمام خواهد کرد. خوشحالم که با آرژانتین فاتح کوپا آمه ریکا شد و حالا دیگر از این حیث فشاری تحمل نمی کند.»

 

دیدگاه‌ها