کد خبر : 1780065 | 24 شهریور 1400 ساعت 19:23 | 48.4K بازدید | 10 دیدگاه

دل‌پیرو: این تفاوت بزرگ رونالدو با دیگران است

الساندرو دل‌پیرو، اسطوره باشگاه یوونتوس به تمجید از قدرت ضربه زدن کریستیانو رونالدو پرداخته است.

دل‌پیرو: این تفاوت بزرگ رونالدو با دیگران است

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو شروع فوق العاده ای در ترکیب شیاطین سرخ داشته و در دو بازی اول خود برای منچستریونایتد سه بار موفق به گلزنی شدده است. رونالدو دیشب و در جریان باخت غیرمنتظره برابر یانگ بویز، در نیمه اول و با بهره گیری از اشتباه مدافع حریف موفق به گلزنی شد. حالا الساندرو دل‌پیرو مدعی شد تفاوت بزرگ رونالدو با مهاجمان دیگر، ضربه زدن های مکرر این بازیکن به سمت چارچوب است.

 

1643926

 

الساندرو دل‌پیرو در خصوص عملکرد رونالدو در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "حرکت رونالدو فوق العاده بود و او متخصص ربودن فضا از حریف خود است، اما مدافع یانگو بویز نیز باید بیشتر تلاش می کرد و تمرکز بیشتری داشت. یک نکته مهم در مورد کریستیانو رونالدو وجود دارد که اغلب به آن پرداخته نمی شود. ضربات این بازیکن همیشه رو به دروازه و در چارچوب است و این تفاوت بزرگ او با دیگر مهاجمان دیگر محسوب می شود.

 

البته گاهی همانند گلزنی رونالدو با لباس منچستریونایتد در اولین دیدار لیگ برتر مقابل نیوکاسل ممکن است این بازیکن خوش شانس هم باشد، اما او همیشه به سمت چارچوب ضربه می زند و این بسیار مهم است. همانطور که در ویارئال و آتالانتا دیدیم، ضربات مهاجمان گاهی اوقات از چارچوب خارج می شود، اما این اتفاق به ندرت در مورد کریستیانو رخ می دهد."

دیدگاه‌ها