کد خبر : 1780124 | 25 شهریور 1400 ساعت 00:08 | 21.6K بازدید | 6 دیدگاه

شوت صلاح فقط محکم بود؛

دبل سیو ماینیان برابر پنالتی لیورپول (عکس)

ستاره مصری تیم لیورپول در اوایل بازی امشب تیمش یک ضربه پنالتی را از دست داد.

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های لیورپول و آث میلان در شب اول بازی های گروه B لیگ قهرمانان اروپا به میزبان ورزشگاه آنفیلد در حال برگزاری است. شاگردان کلوپ خیلی زود در دقیقه 9 توسط آرنولد گل اول را وارد دروازه حریف کردند.

 

لیورپولی ها بعد از این گل به حملات خود ادامه دادند و چند دقیقه بعد صاحب یک ضربه پنالتی شدند؛ ضربه ای که محمد صلاح پشت آن ایستاد. ستاره مصری لیورپول ضربه خود را تقریبا به مرکز دروازه زد، جایی که مایک ماینیان، دروازه بان فرانسوی تیم حریف با وجود پرش به سمت راست دروازه، موفق به مهار آن شد. 

 

ماینیان که به عنوان جانشین دوناروما در میلان حضور یافته، شروع خوبی با این تیم داشت با مهار پنالتی صلاح و ریباند آن، تیمش را در جریان بازی نگه داشت. دروازه بان میلان بلافاصله پس از اینکه ضربه صلاح را مهار کرد از جای خود برخاسته و با عکس العملی دیگر ضربه سر شیرجه ای دیگو ژوتا در دهانه دروازه را مهار کرد تا با دبل سیو دیدنی خود نشان دهد جانشین قابل اعتمادی برای دروازه بان 22 ساله تیم ملی ایتالیاست که راهی پاریس شد.

 

ماینیان 26 ساله پس از اینکه با لیل فاتح لیگ فرانسه شد با عقد قراردادی 5 ساله در تابستان نقل و انتقالاتی فصل جاری به تیم میلان پیوست. او بعد از مهار پنالتی و ریباند آن، چند سیو دیدنی دیگر تا پایان نیمه اول داشته است.

 

1644386

 

1644387

 

1644388

 

مهاجم لیورپول برای باز کردن دروازه میلان فقط به ضربه خود قدرت داد و دقت آن بسیار پایین بود.

دیدگاه‌ها