کد خبر : 1780157 | 25 شهریور 1400 ساعت 02:15 | 40.9K بازدید | 7 دیدگاه

باشخصیت و شجاع بودیم

اینزاگی: حتی سرمربی رئال مادرید هم اعتراف کرد

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر از نتیجه دیدار این تیم مقابل رئال مادرید رضایت ندارد.

اینزاگی: حتی سرمربی رئال مادرید هم اعتراف کرد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در شبی که موقعیت های زیادی خلق کرده و چندین بار تا آستانه باز کردن دروازه رئال مادرید پیش رفت، در نهایت در دقایق پایانی دروازه خود را باز شده دیده و با یک گل مغلوب حریف باتجربه شد. سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر از سبک بازی تیمش ابراز رضایت کرده و مدعی شد حتی سرمربی رئال مادرید نیز به شایستگی اینتر در کسب امتیاز اعتراف کرده است.

 

سیمونه اینزاگی گفت: "من از بازیکنان اینتر خواسته بودم شخصیت خود را در میدان نشان دهند و این اتفاق رخ داد. باید با دقت بیشتری در زمین کار می کردیم. تنها یک دقیقه به پایان مسابقه مانده بود و بابت این اتفاق حسرت می خوریم.

 

1637897

 

من در مورد شکست بعد از چنین عملکردی باید اینگونه بگویم. اما ما باید به سبک بازی اینتر در زمین مقابل رئال مادرید نگاه کنیم. ما تیمی با شخصیت و شجاع بودیم، اما در مقابل ما دروازه بانی وجود داشت که به دشواری می شد دروازه اش را باز کرد.

 

من برای هواداران ، باشگاه و بازیکنانی که با تمام توان در طول 90 دقیقه در زمین حاضر شدند بسیار ناراحت و متاسفم. اما متاسفانه با چنین تیم هایی با کوچک ترین غفلتی شما را مجازات می کنند. اما با نگاه به عملکرد اینتر در این مسابقه، به اتفاقات آینده اطمینان دارم. 

 

نکته مثبت حفظ توپ بازیکنان در میدان و موضوع ناراحت کننده عکس العمل هایی بود که تیبو کورتوا درون دروازه حریف نشان می داد. حداقل یک یا دو موقعیت اینتر در این دیدار باید تبدیل به گل می شد. در نیمه دوم فرصت های زیادی برای گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و حتی سرمربی رئال مادرید هم اعتراف کرد که اینتر لایق نتیجه دیگر در این دیدار بود."

دیدگاه‌ها