کد خبر : 1780159 | 25 شهریور 1400 ساعت 02:39 | 122.5K بازدید | 12 دیدگاه

کنسیسائو: گل طارمی؟ داور ضعیف‌ترین مرد امشب بود

سرجیو کنسیسائو، سرمربی پورتو در مورد گل مردود شده مهدی طارمی با تردید صحبت کرده است.

کنسیسائو: گل طارمی؟ داور ضعیف‌ترین مرد امشب بود

به گزارش "ورزش سه"، پورتو امشب فرصت خوبی داشت دست به کاری بزرگ زده و اتلتیکومادرید مدعی را در لیگ قهرمانان مغلوب بکند. در دقایق پایانی گل مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو به شکل عجیبی مردود اعلام شد و سرجیو کنسیسائو در پایان این دیدار عملکرد تیم داوری را ضعیف توصیف کرد.

 

سرجیو کنسیسائو گفت: "ما می خواستیم هر سه امتیاز این دیدار را بگیریم. ما از کیفیت فردی اتلتیکومادرید مطلع بودیم و همانطور که انتظار داشتم بازی بسیار نزدیکی پیش رو ما بود. اتلتیکو بازی را خوب شروع کرد، اما نیمه دوم نزدیک تر بود و ما خطرات بیشتری روی دروازه حریف خلق کردیم.

 

1644469

 

برخی از بازیکنان از ترکیب یازده نفر ابتدایی شگفت زده شدند، اما این بخشی از کار ماست. این بستگی به من دارد که با توجه به عملمرد بازیکنان و البته شرایط تیم پیش رو، در مورد ترکیب اصلی تصمیم بگیرم. ما باید با احترام و فروتنی به این موضوع برخورد کنیم.

 

من زایدو را در نیمه اول به دلیل گرفتن کارت زرد تعویض کردم. در آن مقطع احساس می کردم که داور به راحتی می تواند به بازیکنان پورتو کارت زرد بدهد و من وظیفه مهمی را دوش مدافعان کناری تیم در این دیدار قرار داده بودم.

 

گل مردود شده مهدی طارمی؟ من هنوز این صحنه را ندیده ام و نمی دانم آیا قبل از برخورد احتمالی توپ به دست طارمی، پنالتی رخ داده بود یا نه. اما من می دانم که ام بامبا بدون هیچ دلیلی از زمین اخراج می شود. تیم داوری ضعیف ترین عملکرد را در مسابقه داشت و باقی موارد بسیار نزدیک و در سطح بالایی برگزار شد."

دیدگاه‌ها