کد خبر : 1780160 | 25 شهریور 1400 ساعت 02:51 | 31.5K بازدید | 6 دیدگاه

کلوپ: مردم به اندازه کافی فوتبال نمی بینند!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد میلان می تواند از دور گروهی لیگ قهرمانان صعود کند.

کلوپ: مردم به اندازه کافی فوتبال نمی بینند!

به گزارش "ورزش سه"، مرسی سایدی ها امشب در دیدار دشوار و تماشایی و در حالیکه بازنده به رختکن رفتند، در نیمه دوم موفق به رقم زدن بازگشت بزرگی شده و 2-3 میلان را مغلوب کردند. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد این تیم در دقایق از بازی خود نظم خود را دست داد و به همین علت دو بار دروازه آنها باز شد.

 

یورگن کلوپ گفت: "در نیمه دوم از سازماندنی خوبی برخوردار بودیم. عملکرد فابینیو باور نکردنی بوده و او می تواند تمام چالش هایی را که برایش به حضور این بازیکن نیاز داریم برطرف کند. اما وقتی فضا خیلی زیاد باشد حتی او نیز دیگر نمی تواند مشکلات را حل کند.

 

1644399

 

میلان در این فضای داخل زمین ما بازی سازی کرده و دو بار نیز به گل رسید. دیووک اوریگی بازی فوق العاده ای انجام داد و گاهی مردم فراموش می کنند که او چقدر خوب است. همه ما فکر می کردیم در تابستان پیشنهاداتی برای خرید این بازیکن به دست باشگاه می رسد، اما واضح است که مردم به اندازه کافی فوتبال تماشا نمی کنند.

 

در دقایق پایانی نیمه اول تنبیه شدیم. بعد از دریافت گل اول دیگر سبک بازی ساده خود را پیاده نکرده و هم در دفاع و هم در هجوم بی برنامه بودیم که گل دوم را نیز خوردیم.

 

یک شب اروپایی فوق العاده دیگر در استادیوم آنفیلد داشتیم و بازی بسیار خوب بود. همه می دانند که میلان قادر است از این گروه صعود کند. ما خیلی خوشحالیم که در این مسابقه به پیروزی رسیدیم، زیرا برای صعود به همه امتیازات نیاز داریم.  ما کمی در مورد سبک بازی خودمان هیجان زده و جوگیر شده بودیم و اینگونه شرایط را برای خود دشوار ساختیم."

دیدگاه‌ها