کد خبر : 1780166 | 25 شهریور 1400 ساعت 09:40 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

کورتوا: شروع خوبی داشتیم، اینتر سزاوار شکست نبود

تیبو کورتوا، دروازه بان رئال مادرید، به شکل واقع بینانه ای درباره مسابقه برابر اینتر صحبت کرد.

کورتوا: شروع خوبی داشتیم، اینتر سزاوار شکست نبود

به گزارش "ورزش سه"، پر افتخار ترین تیم لیگ قهرمانان اروپا یعنی رئال مادرید شب گذشته در هفته اول فصل جدید این رقابت‌ها مقابل اینتر قرار گرفت. اگرچه بازی کاملاً متعادل دنبال شد و حتی در مقطعی اینتر به شکل کامل توپ و میدان را در اختیار داشت اما نهایتاً این رئال بود که با گل دقایق پایانی رودریگو یک پیروزی ارزشمند به دست آورد.

 

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید، یکی از بهترین بازیکنان این تیم در مسابقه شب گذشته بود و با چند مهار استثنایی اجازه باز شدن دروازه اش را نداد. کورتوا در پایان بازی گفت: " ما مقابل اینتر آنطور که دلمان می‌خواست توپ و میدان را در اختیار نداشتیم. حریف در نیمه اول فشار زیادی آورد و همین موضوع کار را برای مان سخت کرد و من هم مجبور شدم که چند واکنش از خود نشان دهم."

 

 

1644481

 

 

کورتوا در ادامه گفت: "با این همه ما اعتماد به نفس خود را از دست ندادیم چرا که تیم بازیکنان گلزن زیادی دارد و نهایتا نیز توانستیم به گل برتری برسیم. این بهترین نمایشی بود که ما می توانستیم ارائه دهیم اما بردن دشوارترین حریف‌مان در این گروه به این معناست که شروع مان خوب بود. در بین دو نیمه مربی به ما گفت که باید چه کارهایی انجام دهیم و همین موضوع باعث شد در نیمه دوم عملکرد بهتری داشته باشیم. به طور کلی اینتر موقعیت های بهتری داشت و احتمالاً شایسته چیزی بیشتر از شکست بود."

دیدگاه‌ها