کد خبر : 1780229 | 25 شهریور 1400 ساعت 16:10 | 22.7K بازدید | 2 دیدگاه

چرا آلابا به سمت چپ نرفت؟

توضیح آنچلوتی در مورد تغییر پست 2 بازیکن

سرمربی ایتالیایی رئال توضیح داد که چرا دیشب برار اینتر از ناچو در سمت چپ استفاده کرد.

توضیح آنچلوتی در مورد تغییر پست 2 بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در زمین اینتر موفق به شکست این حریف سرسخت شد. در سن سیرو که برای رئال اغلب خوش یمن بوده و این تیم خاطره قهرمانی چمپیونزلیگ سال 2016 را در آن دارد، گل دقیقه 89 رودریگو گوئس بود که تعیین کننده شد.

رئال دو نیمه متفاوت داشت. در 45 دقیقه نخست اینتر شانس های گل زیادی خلق کرد ولی تیبو کورتوا نمایشی خیره کننده درون دروازه داشت. در نیمه دوم رئال تیم برتر زمین بود و مزد این برتری را هم در دقیقه آخر گرفت.

 

 

1644583

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در بازی دیشب ترجیح داد داوید آلابا را به قلب دفاع ببرد و با نیمکت نشین کردن میگل گوتیرز، از ناچو به عنوان مدافع چپ استفاده کرد.

کارلتو در مورد دلیل این تغییرات گفت:« از آلابا به عنوان مدافع چپ بسیار خوشم می آید ولی اگر ضرورتی نباشد، ترجیح می دهم او را به قلب دفاع ببرم. فقط در صورتی که مدافع چپ در دسترس نباشد، از آلابا در آن منطقه استفاده خواهم کرد.

 

 

1625759

 

 

دلیل نیمکت نشین کردن میگل نیز باتجربه بودن ناچو بود. این یک بازی حساس و مهم محسوب می شود و به تجربه ناچو نیاز داشتم. میگل هنوز خیلی جوان است و شنبه برابر سلتا 90 دقیقه بازی کرده بود. خیلی سرحال و تازه نفس نبود و ترجیح دادم ناچوی باتجربه را به سمت چپ ببرم.»

 

دیدگاه‌ها