کد خبر : 1780249 | 25 شهریور 1400 ساعت 17:45 | 36.1K بازدید | 3 دیدگاه

ایکر کاسیاس:

راموس در پیراهن پی اس جی برایم عجیب است

اسطوره رئال مادرید معتقد است بهتر بود شرایطی فراهم می شد تا سرخیو راموس در رئال بماند.

راموس در پیراهن پی اس جی برایم عجیب است

به گزارش "ورزش سه"، سه ماه پیش راموس اعلام کرد که با باشگاه رئال مادرید برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده و بعد از 16 سال از این تیم جدا خواهد شد. نشست خبری خداحافظی سرخیو راموس به احساسی ترین شکل ممکن برگزار شد و چند روز بعد این مدافع 34 ساله اعلام کرد با باشگاه پاری سن ژرمن برای انتقال به فرانسه به توافق رسیده است.

راموس به دلیل مصدومیت در اواخر ماه جولای، نتوانست در بازی های پیش فصل پی اس جی، دیدار سوپرکاپ فرانسه و نیز هفته های ابتدایی لوشامپیونا حاضر باشد و طبق ادعای رسانه های فرانسوی، صبر هواداران را نیز لبریز کرده است. او در سال 2021 تنها 4 بار برای رئال به میدان رفت و یورو 2020 را نیز از دست داد. راموس اخیرا بار دیگر مصدوم شده و زمان بازگشتش نامشخص است.

 

 

1635272

 

 

ایکر کاسیاس اسطوره رئال در مورد جدایی راموس گفت:« همیشه وقتی یک دوست از رئال می رود، تماشای او با پیراهن تیمی دیگر دشوار است. جدایی سرخیو برایم عجیب تر نیز بود چرا که سال ها برای رئال بازی می کرد و تصور نمی کردم هرگز به تیمی دیگر برود. تماشای او با پیراهن پی اس جی ساده نیست ولی همه می دانیم که در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. باشگاه به جای او داوید آلابا را جذب کرد که او هم یک ستاره بزرگ در دنیای فوتبال است.»

 

 

1644426

 

 

کاسیاس در مورد پیروزی دیشب رئال بر اینتر و شانس های قهرمانی چمپیونزلیگ گفت:« یک بازی جدی و محکم بود و خوشبختانه به سه امتیاز بسیار مهم بازی رسیدیم. این برای شروع یک پیروزی عالی محسوب می شود. دیشب پی اس جی مساوی کرد و رئال برد اما هنوز برای نتیجه گیری زود است. ماه مارس و آوریل می توان بهتر در مورد مدعیان قهرمانی اظهارنظر کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها