کد خبر : 1780255 | 25 شهریور 1400 ساعت 18:44 | 37.2K بازدید | 7 دیدگاه

رئال، غول نیمه‌های دوم

کیش و مات؛ اینتر اینگونه اسیر رئال کارلتو شد

رئال مادرید به نظر می رسید بازنده سن سیرو را ترک خواهد کرد ولی کارلو آنچلوتی بین دو نیمه تغییراتی در تیم داد که ورق را عوض کردند.

کیش و مات؛ اینتر اینگونه اسیر رئال کارلتو شد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته و در بسیاری از دقایق نیمه اول به نظر می رسید رئال به باخت برابر اینتر نزدیک‌تر است تا پیروزی. این حس وجود داشت که دیر یا زود دروازه رئال باز خواهد شد ولی یک تیبو کورتوای آماده که هرچه رسید را مهار کرد، اجازه نداد تا رئال بازنده راهی رختکن شود. ضعف های دفاعی مشهود بود و مشخصا یک جای کار رئال ایراد داشت ولی یک دروازه بان بزرگ به درد همین روزها می خورد.

 

 

1644416

 

 

رئال از درخشش کورتوا سود لازم را برد و نیمه دوم با چهره ای متفاوت وارد زمین شد. بین دو نیمه نیاز به تغییر حس می شد و کارلو انچلوتی سرمربی تیم باید به فریاد تیمی می رسید که با ادامه روند نیمه اول، قطعا بازنده میدان می شد. کارلتو نیز همان کاری که از یک مربی بزرگ انتظار می رود را انجام داد.

 

 

1644622

 

 

رئال تا به اینجای فصل، 5 بازی انجام داده و حاصل کار 4 برد و یک تساوی بوده است. این بهترین شروع از فصل 18-2017 است و تقریبا در همه بازی ها رئال نیمه دومی بهتر از نیمه اول داشته و کارلتو توانسته چهره تیم را در 45 دقیقه دوم به کلی عوض کند. اتفاقی که در سن سیرو هم رخ داد.

شاید هر اندازه تعویض ها و تغیبر تاکتیک های زین الدین زیدان قابل پیش بینی بود، در مورد آنچلوتی عکس این قضیه صدق می کند.

 

 

1644384

 

 

برای شروع، او وینیسیوس را یک خط جلوتر برد. وینی کمی عقب تر بازی می کرد ولی در نیمه دوم یک وینگر چپ مهارنشدنی نشان داد. کارلتو که با میدان دادن به لوکاس واسکز، خیلی ها را شگفت زده کرده بود، به موقع اقدام به تعویض او کرد و در حالی که همه تصور می کردند ادن هازارد وارد زمین خواهد شد، او روی سرعت بالاتر رودریگو گوئس حساب کرد. رودریگو با سرعت بالایش به بازی رئال در سمت راست عمق بیشتری داد و از آن پس رئال شروع به طراحی حملات از کناره های سمت راست کرد.

 

 

1644430

 

 

برای تکمیل تغییرات، لوکا مودریچ که خسته شده بود، از زمین خارج شد و ادواردو کاماوینگای 18 ساله کنار فده والورده قرار گرفت. گلی که رئال به ثمر رساند، حاصل همکاری همین سه بازیکن بود. فده پاس اول را از رودریگو گرفت. کاماوینگا به درون محوطه اینتر نفوذ کرد و پاس دریافتی از ستاره اروگوئه ای را بی درنگ برای رودریگویی فرستاد که به قلب دفاع اینتر زده بود تا سن سیرو به این صورت فتح شود.

 

 

1644426

 

 

هرچند برای نتیجه گیری زود است ولی همین 5 بازی به خوبی نشان داده که رئال مادرید بر خلاف تصورات، مجموعه ای غنی و خوب در اختیار دارد و مهمتر اینکه، کارلو آنچلوتی بزرگ را روی نیمکت می بیند. کسی که تفکراتش می تواند ورق یک بازی بزرگ را برگرداند. یکشنبه در مستایا، نوبت آزمون دیگری برای رئال متحول شده آنچلوتی است.

 

دیدگاه‌ها