کد خبر : 1780266 | 25 شهریور 1400 ساعت 19:42 | 52.9K بازدید | 6 دیدگاه

مرگ پدر مدافع سیتی دقایقی پس از اولین گل او در اروپا

ناتان آکه، مدافع منچسترسیتی، اعلام کرد که پدرش دقایقی پس از تماشای اولین گل پسرش در لیگ قهرمانان از دنیا رفته است.

مرگ پدر مدافع سیتی دقایقی پس از اولین گل او در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن هلندی در جریان پیروزی 3-6 سیتی برابر لایپزیش در دیدار چهارشنبه شب اولین گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا دومین گلش از زمان پیوستن به این تیم در تابستان 2020 را به ثمر رسانده باشد.

آکه امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که پدرش که در ساحل عاج به دنیا آمده بود پس از چند هفته بیماری شدید از دنیا رفت. گفته می‌شود دلیل ترک اردوی تیم ملی هلند از سوی آکه در مسابقات اخیر انتخابی جام جهانی همین موضوع بوده است.

 

1644635

 

این بازیکن در پستی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده نوشت:«چند هفته اخیر سخت‌ترین روزهای زندگی من بوده، پدرم بسیار بیمار بود و هیچ درمانی روی او جواب نمی‌داد. من خوش شانس بودم که نامزد، خانواده و دوستانم بسیار حمایتم کردند. دیروز پس از دورانی سخت توانستم اولین گلم در لیگ قهرمانان را به ثمر برسانم و تنها چند دقیقه پس از این گل بود که پدرم با آرامش در حالی که مادر و برادرم در کنارش بودند از دنیا رفت. شاید سرنوشت همین بود چون او همیشه از دیدن بازی من خوشحال می‌شد و افتخار می‌کرد. من می‌دانم که تو همیشه با من هستی، همیشه در قلب من خواهی بود و این گل برای تو بود پدر.»

این بازیکن 26 ساله در تابستان 2020 و با قراردادی به ارزش 45.3 میلیون یورو از بورنموث جدا شده و به جمع شاگردان پپ گواردیولا اضافه شد. او از سال 2017 نیز سابقه حضور در تیم ملی هلند را داشته و در این مدت 22 بازی با پیراهن این تیم انجام داده است.

دیدگاه‌ها