کد خبر : 1780273 | 25 شهریور 1400 ساعت 20:39 | 130.6K بازدید | 20 دیدگاه

هشدار برباتوف به سولسشر:

رونالدو باعث ناراحتی ستارگان دیگر یونایتد می‌شود

دیمیتار برباتوف، بازیکن سابق منچستریونایتد، به اوله گونار سولسشر هشدار داد که ممکن است کریستیانو رونالدو باعث ناراحتی و نارضایتی سایر بازیکنان این تیم شود.

رونالدو باعث ناراحتی ستارگان دیگر یونایتد می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، فوق ستاره پرتغالی بازگشتی شکوهمند به اولدترافورد داشت و موفق شد سه گل در دو بازی به ثمر برساند. این بازیکن در دیدار اولش برابر نیوکاسل دو گل به ثمر رساند و در برابر یانگ بویز در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز تک گل تیمش را به ثمر رساند. همین موضوع باعث شد که بسیاری صحبت از حضور یونایتد در کورس قهرمانی این فصل کنند.

اما برباتوف معتقد است جذب بازیکنی با کیفیت رونالدو مانند شمشیر دو لبه است. بازیکن سابق تیم ملی بلغارستان باور دارد که درخشش رونالدو فرصت رقابت را از بازیکنانی چون ادینسون کاوانی و آنتونی مارسیال گرفته و بدون شک باعث ناراحتی آنها خواهد شد.

 

1644647

 

برباتوف در گفتگو با بت فر اظهار داشت:« دو بازی و سه گل برای کریستیانو رونالدو، این تاثیر فوری من را شگفت‌زده نکرد چون او هر فصل بهتر و بهتر می‌شود. شما نمی‌توانید قدرت گلزنی و روحیه‌ای که با خود به تیم می‌آورد را انکار کنید. هواداران استقبالی فوق العاده از او داشتند و او نیز با دو گل جواب آنها را داد. باید دید که اوله چطور سایر بازیکنان را هم خشنود نگه می‌دارد. او کسی است که تصمیم نهایی درباره استفاده از کاوانی و مارسیال را خواهد گرفت. مدیریت تیمی پر استعداد کار دشواری است چون بعضی بازیکنان حس می‌کنند کنار گذاشته شده‌اند.»

او در ادامه اضافه کرد:« کاوانی احتمالا ناراضی است. او فصل اول بسیار خوبی در یونایتد داشت و حالا از ترکیب اصلی کنار گذاشته و شماره پیراهن هفتش را نیز از دست داده است. امیدوارم اوله گفتگوی صادقانه‌ای با کاوانی درباره برنامه‌اش در تیم داشته باشد. شما به عنوان یک بازیکن در این موقعیت درک می‌کنید که کار سرمربی این است که بهترین ترکیب را انتخاب کند اما همیشه می‌خواهید بازی کنید و کنار گذاشته شدن شما از تیم باعث ناراحتی‌تان خواهد شد.»

دیدگاه‌ها