کد خبر : 1780291 | 25 شهریور 1400 ساعت 23:42 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

شکست لاتزیو برابر گالاتاسرای در لیگ اروپا

دور اول مرحله گروهی مسابقات لیگ اروپا از امشب آغاز شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

شکست لاتزیو برابر گالاتاسرای در لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، برخی از دیدارهای لیگ اروپای فصل جاری از ساعت 21:15 دقیقه به وقت ایران آغاز شد و در مهم‌ترین آنها گالاتاسرای در ورزشگاه خانگی خود میزبان لاتزیو بود. این بازی تا دقیقه 66 بدون گل مساوی دنبال می‌شد تا این که توماس استراکوشا روی یک اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا تیم میزبان سه امتیاز بازی را از آن خود کند. در دیگر دیدار گروه ای، لوکوموتیو مسکو و المپیک مارسی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی نیز با تساوی 1-1 به پایان رسید. چنگیز اوندر تک گل مارسی را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد و گل باشگاه روسی را نیز فاستینو آنخورین به ثمر رساند.

از گروه اف این رقابت‌ها، میتیلند در زمین خود میزبان لودو گورتس بود که 1-1 مساوی شد. در دیگر دیدار این گروه، ستاره سرخ بلگراد با اسپورتینگ براگا روبرو شده و موفق شد با حساب 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. ستاره سرخ ابتدا در دقیقه 74 توسط میلان رودیچ پیش افتاد اما تیم جریف دو دقیقه بعد با گل وندرسون گالنو بازی را به تساوی کشاند. اما الکساندر کاتای در دقیقه 85 از روی نقطه پنالتی بار دیگر دروازه براگا را باز کرد تا تیمش به یک پیروزی دیرهنگام دست پیدا کند.

 

1644680

 

در گروه جی، بایرلورکوزن در زمین خود با نتیجه 1-2 و با دو گل پالاسیوس و ویرتس برابر فرانس واروش به پیروزی رسید و رئال بتیس در دیداری پر گل موفق شد سلتیک را با حساب 3-4 از سر راه بردارد. این در حالی بود که سلتیک در ابتدا با دو گل آلبیان آیتی و یورانوویچ از حریف پیش افتاد اما دبل خوانمی  دو گل از خوان میراندا و بورخا ایگلسیاس بازی را به سود تیم اسپانیایی به پایان رساند.  

دینامو زاگرب در گروه اچ میزبان وستهام یونایتد بود که با دو گل دکلان رایس و مایکل آنتونیو برابر این تیم شکست خورد. راپیدوین نیز در خانه خود با تک گل دیرهنگام پل اوناچو در دقیقه 92 برابر خنک شکست خورد.

دیدگاه‌ها