کد خبر : 1780315 | 26 شهریور 1400 ساعت 11:35 | 28.5K بازدید | 3 دیدگاه

اعتراف سون: از بچگی طرفدار یونایتد بودم

سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، می‌گوید که از بچگی به خاطر پارک جی سونگ طرفدار منچستریونایتد بوده است.

اعتراف سون: از بچگی طرفدار یونایتد بودم

به گزارش ورزش سه"، پارک جی سونگ که حالا 40 سال دارد یکی از ستاره‌های درخشان فوتبال کره جنوبی بوده و در فاصله سال‌های 2005 تا 2012 بیش از 200 بازی با پیراهن منچستریونایتد انجام داد و نقش مهمی در کسب موفقیت‌های قابل توجه تیم سر الکس فرگوسن داشت.

سون 29 ساله در پاسخ به این سوال که از کودکی طرفدار چه تیمی بوده گفت:« منچستریونایتد و مشخصا دلیل این موضوع نیز حضور پارک جی سونگ بوده است. او قهرمان ملی ما است. آنها در کره نیز می‌گفتند که این بازیکن دو قلب دارد. او از نظر من قهرمان ملی است و دوست خوب من نیز به حساب می‌آید. او پیشنهاداتی از نحوه بازی به بازیکنان کره می‌داد. او به ما امید و موقعیت درخشش می‌داد. این آسان نیست. شما می‌دانید که او اولین بازیکن از کشور ما بود که در لیگ برتر انگلیس به میدان رفت. بنابراین من هم در آن زمان طرفدار یونایتد بودم اما حالا دیگر نمی‌توانم طرفدار آنها باشم!»

 

1644736

 

پارک یکی از بازیکنان اصلی آخرین تیم قدرتمند یونایتد بود که موفق شد چهار عنوان قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد. او همچنین عضوی از تیمی بود که موفق شد در فینال 2008 لیگ قهرمانان حاضر بوده و جام قهرمانی اروپا را بالای سر ببرد.  این بازیکن همچنین به کره جنوبی کمک کرد تا به نیمه نهایی جام جهانی 2002 در خاک خود صعود کند  که بهترین عملکرد  این تیم تا این جای فصل بوده است.

دیدگاه‌ها