کد خبر : 1780344 | 26 شهریور 1400 ساعت 15:00 | 18.1K بازدید | 5 دیدگاه

با حضور عباس بوعذار و احمد گوهری

منصوریان با شاگردان قدیمی به دنبال تکرار خاطرات

سرمربی جدید صنعت نفت با جذب شاگردان قدیمی به دنبال تکرار خاطرات نفت تهران در آبادان است.

منصوریان با شاگردان قدیمی به دنبال تکرار خاطرات

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتخاب علیرضا منصوریان به‌عنوان سرمربی صنعت نفت او لیست بازیکنان مورد نظرش برای جذب در فصل نقل و انتقالات را به جهانگیر کی‌شمس، مدیرعامل باشگاه داد.

 

منصوریان که در تلاش برای تکرار خاطرات شیرین و فوق‌العا‌ده نفت تهران در صنعت نفت آبادان است، به دنبال جذب شاگردان قدیمی‌اش رفت. اولین بازیکنی که جذب نفت آبادان شد، عباس بوعذار بود. بازیکنی که منصوریان برای اولین بار او را به لیگ برتر آورد و با پیراهن نفت تهران بازی داد. حالا این هافبک تکنیکی بار دیگر در آبادان زیر نظر منصوریان کار خواهد کرد.

 

دیگر بازیکنی که سابقه شاگردی علیرضا منصوریان را دارد، احمد گوهری است. گلری که از تیم پایه‌های نفت تهران توسط منصوریان به تیم بزرگسالان آورده و ذخیره علیرضا بیرانوند شد. این بازیکن حالا از نفت مسجدسلیمان به نفت آبادان آمده تا بار دیگر کارش را زیر سرمربی سابقش ادامه دهد.

 

حسن بیت‌سعید هم توسط منصوریان به استقلال آورده شد و توانست نمایش نسبتا خوبی از خود به جا بگذارد. این بازیکن دیشب قراردادش با صنعت نفت را تمدید کرد تا او هم کارش را زیر نظر سرمربی سابق ادامه دهد تا اینگونه مدیریت باشگاه قدم به قدم برای تکمیل لیست مورد نظر منصوریان اقدام کرده باشد.

دیدگاه‌ها