کد خبر : 1780348 | 26 شهریور 1400 ساعت 15:18 | 33K بازدید | 8 دیدگاه

سوال بزرگ؛ ستاره والیبال ایران به نیمه‌نهایی می‌رسد؟

میثم صالحی در اوایل بازی با چین تایپه به علت مصدومیت زمین را ترک کرد.

سوال بزرگ؛ ستاره والیبال ایران به نیمه‌نهایی می‌رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران که با تغییر نسل پا به مسابقات قهرمانی آسیا 2021 گذاشته امروز هم موفق شد با بازیکنان جوان و با انگیزه خود در سه ست متوالی و مقتدرانه چین تایپه را شکست دهد و منتظر مشخص شدن حریف نیمه نهایی خود باشد.

 

امروز اما اتفاق مهمی در بازی ایران افتاد که نگرانی‌های زیادی را برای والیبال دوستان به وجود آورد. میثم صالحی ستاره جدید تیم ملی که در سه تورنمنت اخیر نامش را زیاد شنیده‌ایم در هشت امتیاز ابتدایی بازی با چین تایپه در زمین بود و در چند امتیازی که حضور داشت هم بسیار موثر نشان داد که با یک فرود بد پس از خواباندن آبشار در زمین تایپه دچار مصدومیت شد و بلافاصله بهروز عطایی او را تعویض کرد و امیرحسین اسفندیار جای او را گرفت.

 

صالحی که یکی از بهترین های ایران در این تورنمنت بوده نبودش در دو مسابقه پایانی می‌تواند دردسر ساز شود. اما طبق شواهدی که موجود است میثم، مصدومیتی جدی‌ ندارد و احتمال خیلی زیاد به نیمه نهایی خواهد رسید. ضمن اینکه او به سرعت از زمین خارج شد تا تحت نظارت تیم پزشکی قرار بگیرد.

 

در صورت رسیدن میثم صالحی به نیمه نهایی و پس از آن صعود به فینال، می‌تواند خود را به عنوان ستاره نسل جدید والیبال ایران به آسیا و دنیا معرفی کند.

دیدگاه‌ها