کد خبر : 1780482 | 27 شهریور 1400 ساعت 13:45 | 26.1K بازدید | 1 دیدگاه

دروازه بان ایرانی، آماده دیدار با پاری سن ژرمن

دروازه بان ایرانی تیم هندبال دیناموبخارست رومانی بعد از کسب اولین برد، روز پنجشنبه در دیداری حساس مقابل پاری سن ژرمن قرار می گیرد.

دروازه بان ایرانی، آماده دیدار با پاری سن ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، سعید حیدری راد سنگربان ایرانی تیم دیناموبخارست رومانی یکی از ستاره های تیمش در جریان اولین دیدار از لیگ قهرمانان هندبال اروپا بود؛ جایی که او با واکنش های زیبا و سیوهای فوق العاده توانست مقدمات کسب اولین برد تیمش را فراهم آورد.


حیدری راد پس از پیروزی تیمش مقابل تیم لوزمای لهستان در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه" اظهار داشت: همیشه اولین بازی در لیگ قهرمانان اروپا بسیار سنگین و از اهمیت بالای برخوردار است. خوشبختانه با تفکرات سرمربی تیم و تلاش بازیکنان موفق شدیم از همان ابتدا نبض بازی را در دست بگیرم تا در پایان با برد دل هواداران که یکی از ارکان مهم پیروزی های ما در تمام مسابقات هستند را شاد کنیم. واقعا سرمایه های اصلی ما هواداران دینامو بخارست هستند.


دروازه بان ایرانی تیم دینامو بخارست ادامه داد: هر دو تیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. سرمربیان دو تیم از بهترین های دنیای مربیگری هندبال هستند و خوشبختانه با اندیشه های مربی اسپانیایی، ما موفق شدیم گام‌ نخست فصل جدید چمپیونز لیگ اروپا را با برد شروع کنیم و با روحیه بهتر به استقبال بازی های بعدی برویم.

 

1645013

 


حیدری راد در پایان افزود: رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امسال با شرکت ۱۶ تیم آغاز شده که تیم دیناموبخارست درگروه B  این رقابت ها حضور دارد و ما باید در دومین بازی خود روز پنج شنبه خارج از خانه در فرانسه مقابل تیم قدرتمند پاری سن ژرمن بازی کنیم.

 

دیدگاه‌ها