کد خبر : 1780488 | 27 شهریور 1400 ساعت 15:08 | 10K بازدید | 2 دیدگاه

درخواست دیه گو سیمئونه:

گریزمان هو نشود، هواداران شرایط را درک کنند

سرمربی اتلتیکو تلویحا از دوست داران تیمش درخواست کرد که امروز در بازی برابر بیلبائو اعتراضات علیه آنتوان گریزمان را متوقف کنند.

گریزمان هو نشود، هواداران شرایط را درک کنند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو فصل کاملا ناامیدکننده که آنتوان گریزمان در بارسلونا سپری کرد، ستاره فرانسوی دوباره در تابستان امسال به اتلتیکو مادرید بازگشت؛ مراسم معارفه گریزمان چندی پیش برگزار شد و ستاره فرانسوی ابراز امیدواری کرد که بتواند دوباره مثل قبل رابطه خوبی با هواداران اتلتیکو داشته باشد ولی این اتفاق رخ نداد.

او در اولین حضورش در وندامتروپلیتانو پس از بازگشت به اتلتیکو و قبل از شروع بازی برابر پورتو در لیگ قهرمانان، از سوی دسته زیادی از دوست داران اتلتیکو هو شد و این استقبال جهنمی از او نشان داد که بسیاری از اتلتیکویی ها هنوز او را به خاطر انتقال جنجالی سال 2019 به بارسا نبخشیده اند.

 

 

1644392

 

 

اتلتیکو امروز در خانه میزبان بیلبائو است و باید دید این بار واکنش هواداران به گریزمان چه خواهد بود. دیه گو سیمئونه در نشست خبری این بازی گفت:« دوست ندارم دیگر در این مورد حرف بزنم. پیش از این نیز گفته ام که گریزمان در زمین می تواند بار دیگر احترام هواداران را به دست بیاورد. برخی از هواداران او را نبخشیده اند و این در کنترل ما نیست. تردیدی ندارم که آنتوان می تواند روزهای خوش گذشته را تکرار کرده و با هواداران آشتی کند. 

مجموعه ای از بهترین ها را در اختیار داریم ولی باید مثل یک تیم باشیم. هنوز نتواسته ایم به انسجام گروهی برسیم و نیاز به زمان است. بازی برابر بیلبائو نیز تحت هر شرایطی سخت است و تیمی هستند که به خوبی پرس می کنند و حریف شان را تحت فشار می گذارند. گریزمان و همه بازیکنان باید در بهترین فرم باشند تا برنده شویم. در این راه قطعا به حمایت هواداران نیاز داریم و این قضیه را درک خواهند کرد.»

 

 

1645018

 

 

گریزمان و ژوائو در ترکیب:« بله، این دو می توانند کنار هم بازی کنند و ابدا هیچ مشکلی از این بابت نیست. هر چه زمان بگذرد، به درک بیشتری از یکدیگر خواهند رسید.»

 

دیدگاه‌ها