کد خبر : 1780496 | 27 شهریور 1400 ساعت 17:28 | 25.5K بازدید | 7 دیدگاه

شایعات نگرانم کرده بود

مایه تاسف بود اگر امباپه به رئال می‌رفت

لوئیس ساها می گوید برای بسیاری از فوتبال دوستان اخبار انتقال کیلیان امباپه به رئال نگران کننده بود.

مایه تاسف بود اگر امباپه به رئال می‌رفت

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام در بازی پی اس جی برابر بروژ در لیگ قهرمانان، برای اولین بار از مثلث خوفناک لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه رونمایی شد. مثلثی که برابر حریف بلژیکی ندرخشید ولی با گذشت زمان، می تواند لرزه بر تن تمام حریفان بیندازد.

این مثلث می توانست شکل نگیرد اگر کیلیان امباپه راهی رئال مادرید می شد. ستاره فرانسوی تا آخرین ساعات نقل و انتقالات در کانون شایعات قرار داشت و گفته می شد رئال برای او پیشنهادی 200 میلیون یورویی ارائه داده است. در نهایت پی اس جی حاضر به مذاکره با رئال نشد و امباپه ماندنی شد.

 

 

1645035

 

 

لوئیس ساها بازیکن سابق منچستریونایتد که بین سال های 2004 تا 2008 برای این تیم بازی می کرد، خوشحال است که امباپه در نهایت در پی اس جی ماند:« برای همه عاشقان فوتبال تماشای مثلث امباپه، مسی و نیمار لذتبخش است و بله، از شنیدن اخبار انتقال امباپه به رئال عصبی می شدم و نگران بودم او از پی اس جی برود.

 

 

1644495

 

 

برای خیلی از فوتبالی ها این انتقال مایه تاسف بود چرا که دوست داشتند حتی برای شش ماه هم شده، مثلث نیمار، مسی و امباپه را در پی اس جی ببینند. مثل این است که بهترین بازیگران دنیا را کنار هم برای ساختن یک فیلم جمع کنید.

این جذابیت فوتبال است و برای همین و با چنین نوابغی، محبوب ترین ورزش دنیاست. برخی مواقع دوست دارید مشکلات اقتصادی یا معضلات دیگر را فراموش کنید و به سراغ تماشای یک مسابقه فوتبال می روید. ما در فوتبال فرانسه خوش شانسیم که چنین مثلثی در پی اس جی شکل گرفته و در دنیای مدرن فوتبال، امری باورنکردنی است.»

 

 

دیدگاه‌ها