کد خبر : 1780521 | 27 شهریور 1400 ساعت 16:19 | 19.2K بازدید | 4 دیدگاه

جدایی نوراللهی خلا بزرگی در پرسپولیس ایجاد کرد

معدنچی: فجر دوباره ستاره‌ساز می‌شود

بازیکن سابق پرسپولیس و مربی کنونی فجرسپاسی از انگیزه‌های این تیم برای فصل جدید لیگ برتر در بازگشت دوباره به سطح اول فوتبال می‌گوید.

معدنچی: فجر دوباره ستاره‌ساز می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مهرزاد معدنچی، بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص پیروزی این تیم در برابر استقلال تاجیسکتان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: این برد را به همه هواداران تبریک عرض کنم. همانطور که همه می‌دانیم پرسپولیس در این سال ها افتخار فوتبال ایران بوده است و نمایش خوبی از خود ارائه داده و برای فوتبال ایران آبروداری کرده است. امیدوار هستم در ادامه مسابقات این تیم نمایش بهتری در برابر الهلال داشته باشد و ان اشاالله بعد از دو فینال آسیا بتوانیم به قهرمانی برسیم.

وی درباره تقابل پرسپولیس با الهلال گفت: کار قطعا در برابر الهلال عربستان سخت خواهد بود آن هم درحالی که این تیمها با هزینه‌های آن چنانی و در جنگی نابرابر  به مصاف ما خواهند آمد. فوتبال هرگز قابل پیش‌بینی نبوده و پرسپولیس در این سالها کارهای بزرگی انجام داده و نشان داده حتی با کمترین امکانات و نیمکت خالی می‌تواند به فینال آسیا برسد. امیدوارم با توجه به همدلی و انسجامی که در این تیم وجود دارد از پس هر تیمی بربیاید.

 

وی در مود جدایی برخی از مهره های کلیدی پرسپولیس گفت: جدایی احمد نوراللهی می‌تواند ضربه‌ای بزرگ به پرسپولیس بزند و نبود او کاملا در بازی مشهود بود. احمد یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس در سال‌های اخیر بود و  برای این تیم زحمت کشید. اما بالاخره بازیکن باید به فکر آینده خود نیز باشند و طبعا پیشنهاد تیم‌های عربی بهتر است. من خودم در الاهلی بودم و به نظرم احمد تیم خوبی را انتخاب کرده است. اما امیدوارم کسانی که جانشین وی شدند خلا او را به خوبی پر کنند. من در مورد شهریار مغانلو صحبتی ندارم چون اصلا ایشان را پرسپولیسی نمی‌دانم. بالاخره ایشان یک نیم فصل چند بازی کرده و نمی‌توان او را پرسپولیسی حساب کرد.

معدنچی در مورد عملکرد خریدهای پرسپولیس در بازی با استقلال تاجیکستان گفت: رضا اسدی عملکرد خوبی از خود نشان داد اما باید بهتر از این عمل کند و مطمئنا زمان می برد تا بازیکنان جدید بتوانند با تیم هماهنگ شوند و ما باید این فرصت را به آن ها بدهیم تا بتوانند کیفیت خود را بیشتر و بهتر نشان دهند. با توجه به درایت کادرفنی، مطمئنم خریدهای پرسپولیس نیز تبدیل به ستاره خواهند شد و حرف های زیادی برای گفتن دارند.

 

مربی فجر در خصوص شرایط این تیم نیز گفت: با توجه به اینکه به خوبی از سختی کار آگاه هستیم خیلی زود تمرینات و کار خود را آغاز کردیم. فجر بعد از 8 سال به لیگ برتر بازگشته و ما با چالش بزرگ و سختی روبرو هستیم. در تلاشیم تا این تیم را در این فصل در لیگ برتر حفظ کنیم و در سال های آتی با برنامه‌ریزی به دنبال نتیجه گیری باشیم. چرا که این تیم سابقه قهرمانی در جام حذفی و حضور در آسیا را در کارنامه دارد و مسلما فجر و فوتبال شیراز لایق بهترین ها است. امیدوارم مسئولین استانی و باشگاه نیز به تیم کمک کنند و در این راه سخت ما را یاری کنند.

وی در پایان گفت: خدا را شکر  بازیکنان با انگیزه بالای درحال کار کردن هستند و خیلی از این بازیکنان تجربه بازی در لیگ برتر را در کارنامه ندارند اما من مطمئن هستم حرف های زیادی برای گفتن دارند و مثل سال های گذشته که همه فجر را مثل یک تیم ستاره ساز می‌شناختند این تیم باز هم چهره های بزرگی را به فوتبال ایران معرفی خواهد کرد و همه ما نیز در تلاش هستیم که این اتفاق محقق شود و بار دیگر فجر از بازیکنان کم نام نشان ستاره بسازد.

دیدگاه‌ها