کد خبر : 1780533 | 27 شهریور 1400 ساعت 17:40 | 13.2K بازدید | 4 دیدگاه

با تایید پیولی؛

میلان با دو غایب بزرگ در بازی بزرگ هفته

زلاتان ابراهیموویچ و اولیویه ژیرو در دیدار فردا شب این تیم برابر یوونتوس غایب خواهند بود.

میلان با دو غایب بزرگ در بازی بزرگ هفته

به گزارش "ورزش سه"، میلان فردا شب در حساس‌ترین بازی هفته چهارم رقابت‌های سری‌آ مهمان یوونتوس خواهد بود. دو تیم به لحاظ جدولی شرایط متفاوتی را تجربه می کنند چراکه روسونری با سه پیروزی و حداکثر امتیازات در رده دوم جدول قرار گرفته اما تیم ماسیمیلیانو آلگری تنها با یک امتیاز رده عجیب شانزدهم را به خود اختصاص داده است.

 

 

1645098

 

 

اما در جریان کنفرانس مطبوعاتی استفانو پیولی پیش از دیدار برابر یوونتوس، این مربی یک خبر بسیار بد به هواداران میلان داد؛ سرمربی موفق روسونری اعلام کرد که در مسابقه فردا برابر یووه هیچ یک از دو مهاجم با تجربه و کلیدی خود یعنی زلاتان ابراهیموویچ و اولیویه ژیرو را در اختیار نخواهد داشت و تیمش بدون آنها راهی تورین خواهد شد.

 

در واقع به نظر می‌رسد که در مورد زلاتان ابراهیموویچ کمی عجله رخ داده و گفته می‌شود که بهتر بود در مسابقه هفته گذشته میلان به میدان نرود اما این اتفاق رخ داد و مصدومیت ستاره سوئدی تشدید پیدا کرد. اتفاقی که باعث شد او دیدار برابر لیورپول را هم از دست بدهد. از سمت دیگر اولیویه ژیرو که اخیراً به کرونا مبتلا شده بود نیز بعد از بهبود با کمر درد مواجه شده و به همین دلیل نمی تواند برابر یوونتوس به میدان برود؛ اتفاقی که قطعاً کار تیم استفانو پیولی را در مسابقه فردا دشوار خواهد کرد.

 

 

1638717

دیدگاه‌ها