کد خبر : 1780542 | 27 شهریور 1400 ساعت 18:36 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: هنوز با تیمی مثل لیورپول اختلاف سطح داریم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که برای قهرمانی پیروزی در دیدارهایی مثل تقابل با یوونتوس اهمیت بالایی دارد.

پیولی: هنوز با تیمی مثل لیورپول اختلاف سطح داریم

به گزارش "ورزش سه"، میلان بعد از شروع فوق العاده در فصل جدید رقابت‌های سری‌آ و کسب سه پیروزی پیاپی، در اواسط هفته گذشته اولین بازی خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار کرد و نهایتاً در یک مسابقه جذاب با نتیجه 3-2 در برابر لیورپول مدعی شکست خورد. تیم استفانو پیولی فردا شب در هفته چهارم سری‌آ به مصاف یوونتوس خواهد رفت و قطعاً میلان در این بازی کار دشواری برای پیروزی پیش رو خواهد داشت.

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان، پیش از دیدار با یوونتوس گفت: "ما در مقابل لیورپول تمام تلاش خود را انجام دادیم و واقعیت این است که تیم توانست در برابر رقیبی بسیار قوی به خوبی واکنش نشان دهد. با این حال باید به این نکته توجه داشت که هنوز هم اختلاف سطح هایی وجود دارد. ما در سری آ پیروز شدیم زیرا کیفیت بهتری نسبت به حریف خود داشتیم. به همین دلیل هم در برابر لیورپول شکست خوردیم."

 

 

1645129

 

 

دیدار برابر یوونتوس: "خوشحالم که دوباره با مکس آلگری که مردی باهوش و بزرگ است روبرو می شوم. دیدن یوونتوس در این شرایط غیر منتظره بود اما هنوز هم فکر می کنم که در مسابقه فردا ما شانس اصلی پیروزی باشیم. یووه قهرمان و تیم بزرگی است و امیدوارم که بازی متعادلی باشد. هر تیمی فوتبال بهتری بازی کند شانس بیشتری برای پیروزی خواهد داشت.

 

این یک بازی مهم برای هر دو تیم خواهد بود. می توانم پیش بینی کنم که یوونتوس تهاجمی بازی کند اما اگر با تمرکز و فشار بالا بازی کنیم می توانیم آنها را شکست دهیم. ما باید در خط میانی بهتر عمل کنیم، چیزی که در آنفیلد کم داشتیم. ما احساس می‌کنیم که تیم قدرتمندی هستیم و برای پیروزی در هر بازی آماده می شویم. ما چهارشنبه مقابل تیم قدرتمندتری قرار گرفتیم و این انگیزه ای برای بالا بردن سطح‌مان خواهد بود. سری آ بسیار رقابتی است زیرا هفت تیم برتر همگی در سطح مشابهی قرار دارند و ما باید تلاش کنیم در چنین روزهایی بهتر عمل کنیم."

 

 

1645130

دیدگاه‌ها