کد خبر : 1780554 | 27 شهریور 1400 ساعت 19:33 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو:متاسفانه اجازه‌ندارم ۱۲ بازیکن به‌زمین بفرستم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، به نیمکت‌نشینی های پیاپی بورخا مایورال واکنش نشان داد.

مورینیو:متاسفانه اجازه‌ندارم ۱۲ بازیکن به‌زمین بفرستم

به گزارش "ورزش سه"، رم در حالی فردا شب از سری مسابقات هفته چهارم سری آ به مصاف هلاس ورونا خواهد رفت که شاگردان ژوزه مورینیو با کسب حداکثر امتیازات در بازی‌های قبلی صدر جدول را به خود اختصاص داده اند و به طور قطع با هدف پیروزی و تثبیت صدرنشینی پا به دیدار برابر هلاس ورونای ته جدولی خواهند گذاشت.

 

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پیش از دیدار برابر ورونا گفت: " ما باید در هر بازی نقاط قوت خود و مشکلاتی که داشته ایم را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهیم. مطمئنا می‌توانیم از نظر کیفیت فوتبالی و کارهای دفاعی عملکرد بهتری از خود ارائه دهیم. حقیقت این است که با وجود کسب نتیجه خوب برابر زسکا صوفیه آن ها در دقایقی از بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند."

 

 

1645158

 

 

بعد از اخراج دی فرانچسکو، هلاس ورونا فردا با سرمربی جدید خود یعنی تودور به مصاف رم خواهد رفت. مورینیو درباره اخراج دی فرانچسکو گفت: "من نمی توانم در مورد باشگاه های دیگر اظهار نظر کنم. فقط می توانم به عنوان یک همکار بگویم که دیدن اخراج زودهنگام مربیان ناامید کننده است. ورونا از سه بازی صفر امتیاز دارد اما تیمی است که می تواند مقابل اینتر و بولونیا نتیجه بگیرد."

 

نیمکت‌نشینی بورخا مایورال: "متاسفانه فیفا به من اجازه نداده که 12 بازیکن را به زمین بفرستم. مایورال فوق العاده حرفه‌ای است. او باهوش است و خونسردی بالایی در مقابل دروازه دارد. من الدور و تامی را هم دوست دارم. با این حال نهایتاً به بورخا نیز فرصت خواهد رسید."

 

 

1645156

دیدگاه‌ها