کد خبر : 1780558 | 27 شهریور 1400 ساعت 19:51 | 18K بازدید | 14 دیدگاه

بایرن ۷-۰ بوخوم؛ بی‌رحم و ترسناک مثل تیم ناگلزمان

بایرن مونیخ در مسابقه ای کاملاً یکطرفه موفق شد با ۷ گل بوخوم را شکست دهد.

بایرن ۷-۰ بوخوم؛ بی‌رحم و ترسناک مثل تیم ناگلزمان

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در هفته های گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود ارائه داده بود، امروز در چارچوب هفته چهارم بوندسلیگا به مصاف بوخوم رفت و نهایتاً موفق شد با هفت گل این تیم را در هم بکوبد.

 

مطابق انتظار بایرن‌مونیخ شروع خوبی داشت و توانست در دقیقه 17 به گل اول دست پیدا کند. ضربه آزاد فوق العاده زیبای لروی سانه به گل اول بایرن مونیخ منجر شد تا بازی 1-0 شود.

 

 

1645172

 

 

در دقیقه 27 بایرن مونیخ توانست گل دوم را هم به ثمر برساند. ارسال لروی سانه به روی دروازه با ضربه تمام کننده جاشوا کیمیش همراه شد تا نتیجه بازی به 2-0 تغییر پیدا کند.

 

توفان بایرن مونیخ ادامه داشت و این تیم در دقیقه 32 به گل سوم دست یافت. سرژ گنابری روی یک ضد حمله با سرعت فوق العاده خود برای بایرن گلزنی کرد تا نتیجه 3-0 شود.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی در نیمه اول نزدیک می‌شد گل چهارم بایرن مونیخ به ثمر رسید. اشتباه عجیب و گل به خودی لمبروپولوس به گل چهارم بایرن منجر شد تا نیمه اول با نتیجه 4-0 تمام شود.

 

 

1645169

 

 

بایرن مونیخ نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و حملات این تیم در دقیقه 61 نتیجه داد و روبرت لواندوفسکی دروازه خالی بوخوم را باز کرد تا نتیجه 5-0 شده باشد.

 

 

1645170

 

 

در دقیقه 65 گل ششم هم برای بایرن به ثمر رسید. همکاری فوق العاده بازیکنان بایرن‌مونیخ در نهایت توپ را به جاشو کیمیش رساند و این بازیکن نیز با خونسردی کامل دروازه بوخوم را باز کرد و بازی 6-0 شد‌.

 

در دقیقه 79 بایرن مونیخ توانست توسط اریک ماکسیم چوپوموتینگ به گل هفتم دست پیدا کند. بعد از دو واکنش دروازه بان بوخوم، چوپو موتینگ در مرتبه سوم موفق به گلزنی شد تا نتیجه 7-0 شود و بازی نیز نهایتاً با همین نتیجه به پایان رسید تا تیم یولیان ناگلزمان موقتا به صدر جدول صعود کند.

دیدگاه‌ها