کد خبر : 1780596 | 27 شهریور 1400 ساعت 22:22 | 10.9K بازدید | 6 دیدگاه

اینتر 6 - 1 بولونیا؛ برای فراموشی کابوس رئال مادرید

اینتر با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد با شش گل بولونیا را مغلوب کند.

اینتر 6 - 1 بولونیا؛ برای فراموشی کابوس رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست برابر رئال مادرید در شب از دست دادن فرصت های فراوان، اینتر امشب به خوبی از موقعیت های خود استفاده کرده و موفق شد با شش گل از سد بولونیا عبور کند.

 

نراتزوری بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل اول رسید. ارسال زمینی دومفرایس از سمت راست با جایگیری دقیق و ضربه خوب لائوتارو مارتینز در دهانه دروازه همراه شد و اینتر به گل اول دست یافت.

 

1645255

 

در ادامه بولونیا صاحب فرصت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی شد، اما ضربه سوریانو از درون محوطه را سمیر هندانوویچ به خوبی مهار کرد و در ریباند نیز ضربه سانسونه به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 30 اینتر به گل دوم هم دست یافت. ارسال دقیق فدریکو دی مارکو از روی نقطه کرنر با پرواز تماشایی میلان اشکرینیار در دهانه دروازه همراه شد و برتری نراتزوری دو برابر شد.

 

1645256

 

اما خیلی زود گل سوم هم وارد دروازه بولونیا شد. دفع ضعیف سیلوستری از درون محوطه باعث شد توپ به نیکو بارلا برسد و او نیز به راحتی موفق به زدن گل سوم اینتر در این مسابقه شد.

 

در دقایق پایانی نیمه اول دی مارکو با ضربه ای چکشی از سمت چپ محوطه می توانست دروازه بولونیا را باز کند، اما ضربه او را اسکروپسکی مهار کرد تا نیمه اول با برتری 0-3 به سود اینتر تمام شود.

 

در همان اوایل نیمه دوم و روی ارسال رو به بیرون دومفرایس بود که اینتر صاحب فرصت بسیار خوبی برای گل چهارم هم شد، اما ضربه لائوتارو مارتینز با بدشانسی به دیرک دروازه بولونیا برخورد کرد.

 

1645254

 

1645253

 

اما در دقیقه 54 اینتر باز هم به گل رسید. ارسال دی مارکو بعد از گذر از مقابل ژکو و دومفرایس به وسینو رسید و این هافبک باتجربه با ضربه ای دقیق به طاق دروازه موفق به گلزنی شد.

 

اما در دقیقه 63 اینتر گل پنجم را نیز به ثمر رساند. روی حرکت بدون توپ و تماشایی لائوتارو بود که ادین ژکو در مرکز محوطه صاحب موقعیت شده و با ضربه ای محکم توانست برای اینتر گلزنی کند.

 

طوفان اینتر تمامی نداشت و دقایقی بعد این بار ادین ژکو در گوشه سمت چپ محوطه جریمه بولونیا صاحب توپ شده و با ضربه ای محکم و بهره گیری از اشتباه اسکروپسکی موفق به زدن گل ششم هم شد.

 

اما در دقیقه 85 بولونیا یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی سهل انگاری مدافعان اینتر، تیت در دهانه دروازه و با یک ضربه سر دقیق موفق شد دروازه هندانوویچ را باز کند. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و اینتر با هماان شش گل حریف خود را شکست داد.

دیدگاه‌ها