کد خبر : 1780607 | 27 شهریور 1400 ساعت 23:05 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: از این بازی می ترسیدم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر معتقد است در دیدار مقابل بولونیا بازیکنان نراتزوری از روش مناسبی استفاده کرده اند.

اینزاگی: از این بازی می ترسیدم

به گزارش "ورزش سه"، سه روز بعد از شکست خانگی برابر رئال مادرید بود که اینتر نمایشی فوق العاده در لیگ ایتالیا داشته و با شش گل بولونیا را مغلوب کرد. سیمونه اینزاگی در پایان این دیدار مدعی شد بولونیا تا به حال شکستی نداشته و اینتر از این بابت شایسته تمجید است.

 

سیمونه اینزاگی گفت: "من از این بازی می ترسیدم، زیرا بعد از چهارشنبه دیدار مقابل رئال مادرید که شایسته کسب امتیاز بودیم، نگرانی هایی در ذهنم وجود داشت. اما خوشبختانه بازیکنان اینتر از همان ابتدا روش درستی را در پیش گرفتند.

 

1645264

 

گاهی اوقات شما باید یک بازی را بدون نگاه کردن به نتیجه آنالیز کنید. من به بازیکنانم به خاطر سبک بازی مقابل رئال مادرید تبریک گفتم، اما بابت اینکه نباید پس از خلق موقعیت های زیاد بازنده شد نیز از آنها انتقاد کردم. گاهی مواقع و همانند دیدار مقابل رئال مادرید، می توانید 18 ضربه به سمت دروازه حریف بزنید و به گل نرسید. اما این بار ما بلافاصله از بن بست خارج شدیم و این کار را آسان کرد. اینتر سزاوار تمجید است، زیرا بولونیا در این فصل تا به اینجا در سری آ شکست نخورده بود.

 

درخشش دومفرایس؟ عملکرد او فوق العاده بود، دومفرایس خوب تمرین می کند و خیلی سریعتر از آنچه انتظار می رفت به شرایط بازی رسید. دومفرایس علاقمند به یادگیری است و ما بیش از حد از او راضی هستیم.

 

در گذشته می دانستم که لائوتارو مارتینز بازیکن بسیار خوبی است، اما هنگامی که با او کار کردم متوجه شدم که چرا این بازیکن اینقدر در لباس اینتر و تیم ملی آرژانتین می درخشد. من قصد داشتم امروز به ادین ژکو استراحت کنم، اما وقتی خواکین کوره‌آ را از دست دادیم دیگر نمی توانستم 70 دقیقه از الکسیس سانچس استفاده کنم. من در نهایت فقط به هاکان چالهان اوغلو و ایوان پریشیچ استراحت دادم."

دیدگاه‌ها