کد خبر : 1780614 | 27 شهریور 1400 ساعت 23:40 | 328.3K بازدید | 60 دیدگاه

هواداران الاهلی در مرز دیوانگی

هدف قاتل؛مهدی قایدی الساحر الجدید!

در حالی که گزارشگر به فریادهای بلند در توصیف گل چهارم مشغول بود، قایدی سعی داشت از زیر بار سنگین هم‌تیمی‌ها که روی سرش خراب شده بودند، خلاص شود.

هدف قاتل؛مهدی قایدی الساحر الجدید!

 

در حالی که گزارشگر دبی اسپورت به فریادهای بلند در توصیف گل چهارم شباب الاهلی مشغول بود، مهدی قایدی سعی داشت از زیر بار سنگین هم‌تیمی‌ها که روی سرش خراب شده بودند، خلاص کند.

 

به گزارش "ورزش سه"، این یک پایان فوق العاده برای ستاره ایرانی جدید شباب الاهلی بود. بازیکنی که امشب همه دوربین‌ها را به سمت خود کشید و هم‌تیمی‌ها در قدردانی از او سنگ تمام گذاشتند. مهدی قایدی امشب دو گل به ثمر رساند و روی یک گل دیگر تاثیر مستقیم داشت و با دوندگی در پست وینگر چپ، یک بار هم یک موقعیت خوب ضد حمله را از هم از الشارجه گرفت که بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا، امشب دومین باخت دردناک خود را نیز این بار در دبی تجربه کرد.

 

جایی که نزدیک به دو هزار تماشاچی قرمزپوش الاهلی، تماشاگر مسابقه الفرسان (لقب الاهلی) مقابل حریف قدرتمند و سفیدپوشی بودند که در این مسابقه دو بار در موقعیت پیروزی قرار گرفت اما در نهایت مغلوب درخشش ستاره ایرانی الاهلی، مهدی قایدی شد.

 

1645272

 

بازی شباب الاهلی با الشارجه در حالی آغاز شد که احمد نوراللهی در ترکیب اصلی قرار داشت و مهدی قایدی از روی نیمکت بازی را دنبال می‌کرد. در همان دقیقه نخست برنارد موفق شد دروازه الاهلی را روی یک غافلگیری باز کند و تلاش قرمزها تا پایان نیمه بی نتیجه ماند تا مهدی علی در آغاز نیمه دوم مهدی قایدی را به جای دیگر بازیکن ایرانی اش وارد زمین کند.

 

برای ستاره شماره ۱۶ تنها دو دقیقه کافی بود تا با فراری از جناح راست و فریب مدافعان الشارجه، گل نخست تیمش را به ثمر برساند. گلی که نتیجه بازی را مساوی کرد و با خوشحالی ویژه ستارگان شباب الاهلی همراه بود؛ بازیکنی که با حرکات خود محبوبیت قایدی را در تیمشان نشان دادند.

 

۱۰ دقیقه بعد، کایو ستاره برزیلی شارجه موفق شد گل دوم را بزند تا الاهلی دوباره برای جبران بر بیاید. قایدی که آماده نشان می‌داد، یک بار دیگر برای گذر از مدافعان الشارجه اقدام کرد و در محوطه جریمه از مدافع مستقیم رد شد و روی زمین افتاد اما داور بی اعتنا به این صحنه، بازی را ادامه داد.

 

با این حال در دقیقه ۶۰ و روی یک خطای داخل محوطه او در سوت خود دمید و برای یاران قایدی پنالتی گرفت. پنالتی ای که توسط ژسوس تبدیل به گل شد.

 

این پایان کار نبود. یک ارسال از سمت راست روی دروازه شباب الاهلی با ضربه مالانگو ستاره تیم شارجه تبدیل به گل شد تا تیمش برای سومین بار در آستانه پیروزی قرار بگیرد.

 

اما داستان این بازی و جادوی مهدی قایدی همچنان ادامه داشت. فرار او از سمت چپ و حرکت عرضی اش با یک ارسال همراه شد و این بار مدافع الشارجه این سانتر مواج را به سمت دروازه خودی هدایت کرد تا گل سوم روی تاثیر مستقیم وینگر ایرانی و اشتباه بازیکن حریف به ثمر برسد.

 

1645274

 

این گل در دقیقه ۸۱ به ثمر رسید و در شرایطی که هواداران شباب الاهلی از این نتیجه راضی بودند و بازی تمام شده به نظر می‌رسید، مهدی قایدی در محوطه جریمه الشارجه صاحب توپ شد و پس از دو دریبل ریز مدافعان حریف و در مقابل دروازه عادل الحسنی ضربه اش را به زاویه موافق شد تا در اوج ناباوری و در دقیقه ۹۰+۴ گل چهارم وارد دروازه شود.

 

بازیکنان شباب الاهلی واکنشی جالب به این گل داشت و در همراهی با مهدی قایدی یکی از به یاد ماندنی ترین جشن های خود را در گوشه استادیوم راشد دبی برگزار کردند.

 

هواداران حاضر در ورزشگاه هم که سر از پا نمی‌شناختند با فریادهای «مهدی مهدی» از ستاره تیم خود قدردانی کردند اما بی تردید بهترین واکنش به این گل به گزارشگر بازی تعلق داشت؛ کسی که در توصیف حرکت تکنیکی قایدی پیش از گل چهارم و ضربه نهایی او از عبارت «ساحر الجدید» به معنای جادوگر تازه استفاده کرد تا دو دهه پس از علی کریمی، یاد و خاطره او را برای هواداران الاهلی زنده کند.

 

1645283

 

1645289

 

1645284

 

1645287

 

1645288

 

1645290

 

1645286

 

1645285

 

دیدگاه‌ها