کد خبر : 1780673 | 28 شهریور 1400 ساعت 11:53 | 38.8K بازدید | 12 دیدگاه

هیجان روزنامه‌های اماراتی از گلزنی ستاره ایرانی

قایدی شوالیه جدید الفرسان (عکس)

درخشش مهدی قایدی در دیدار بزرگ هفته میان شباب الاهلی و الشارجه، در رسانه های اماراتی بازتاب زیادی داشت.

قایدی شوالیه جدید الفرسان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شباب الاهلی امارات، شب گذشته بازگشت دیوانه واری به دیدار حساس برابر الشارجه داشت. در حالیکه این تیم تا دقایق پایانی با نتیجه 3 بر 2 عقب بود، روی درخشش مهدی قایدی برنده از زمین بازی خارج شد. باشوی کوچک که در ابتدای نیمه دوم به جای احمد نوراللهی به زمین مسابقه آمده بود، در دقیقه 48 گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. سپس او در دقیقه 89 با یک ارسال دیدنی زمینه ساز گل سوم و تساوی تیمش بود تا اینکه در دقیقه 94 روی یک حرکت انفرادی دیدنی، گل چهارم و پیروزی بخش را وارد دروازه الشارجه کرد.

 

درخشش قایدی در روزنامه ها و رسانه های اماراتی بازتاب زیادی داشت. روزنامه البیان، با تیتر "شب مهدی" از برتری شوالیه ها (لقب شباب الاهلی) در این دیدار خبر داد. این روزنامه به تعویض طلایی مهدی علی سرمربی شباب الاهلی و ورود مهدی قایدی به زمین اشاره کرد و نوشت که مهاجم ایرانی در این بازی 2 گل به ثمر رساند و زمینه ساز پیروزی تیمش بود و به همین دلیل، شب گذشته شب مهدی ها بود. هم مهدی علی مربی شباب الاهلی بخاطر ارائه تاکتیک های مناسب و هم مهدی قایدی گلزن جوان این تیم بخاطر عملکرد بی نظیرش در این بازی شب خوبی را سپری کردند.

 

روزنامه امارات الیوم با تیتر تعویض های مهندس (مربی شباب الاهلی) در یک بازی دیوانه وار، بازی را روی سر العنبری (مربی الشارجه) خراب می کند، نوشت: تعویض های مهدی علی سرمربی شباب الاهلی به طرز چشمگیری به پیروزی این تیم در زمان مرگبار کمک کرد، پس از اینکه مهدی قایدی بازیکن ایرانی اولین گل را در دقیقه 48 به ثمر رساند، در ادامه گل بازی را به شکل فوق العاده ای در وقت اضافه وارد دروازه الشارجه کرد.

 

این روزنامه در توصیف گل اول قایدی نوشته است: «در مورد نیمه دوم، شاهد شروع قدرتمندی از "شوالیه های دبی" بودیم. پس از اینکه مهدی قایدی بازیکن تعویضی با یک ضربه حیله گرانه گل تساوی را به ثمر رساند و دروازه بان الشارجه یعنی عادل الحسنی را فریب داد، فعالیت شباب الاهلی آغاز به کار کرد.» امارات الیوم درباره گل دوم باشوی کوچک نیز نوشته است: «هیجان بالای این دیدار تا آخرین دقایق بازی ادامه داشت و در دقیقه چهارم از وقت های اضافی مهدی قایدی گل چهارم را به طرز شگفت انگیزی به ثمر رساند تا بازی با پیروزی 4-3 شباب الاهلی به پایان برسد.»

 

1645392

 

روزنامه الرویة نیز به درخشش قایدی اشاره کرده و نوشت: شباب الاهلی در نیمه اول خطری به روی دروازه الشارجه خلق نکرد اما در نیمه دوم با ورود قایدی موفق شد کار را به نقطه شروع مسابقه بازگرداند. او با تلاش فوق العاده و دور زدن مدافعین الشارجه، گل تساوی را برای شوالیه ها به ثمر رساند تا اینگونه قایدی نخستین گلش در ادنوک لیگ را پس از عضویت در شباب الاهلی به ثبت برساند. در دقیقه 94 نیز قایدی یک بار دیگر گلزنی کرد تا تیمش را به امتیازات کامل بازی برساند.

 

وب سایت عربستانی ارم نیوز نیز با انتشار تصویری از لحظه شادی مهدی قایدی، به پیروزی هیجان انگیز شباب الاهلی اشاره کرده است. روزنامه اماراتی الاتحاد هم از کلمه هیجان انگیز برای این دیدار استفاده کرده و با تمجید از مهدی قایدی، شباب الاهلی را برنده دیدار بزرگ هفته نامیده است.

دیدگاه‌ها