کد خبر : 1780644 | 28 شهریور 1400 ساعت 10:05 | 31K بازدید | 2 دیدگاه

دفاع سیمئونه از رفتار جنجالی ستاره گران‌قیمت اتلتیکو

ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکو با دریافت کارت قرمز برابر بیلبائو در خطر محرومیت سه جلسه ای قرار دارد، اما دیگو سیمئونه از او دفاع کرده است/

دفاع سیمئونه از رفتار جنجالی ستاره گران‌قیمت اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، یشب دیدار دو تیم اتلتیکومادرید و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به تساوی بدون گل پایان یافت. البته شاگردان دیگو سیمئونه با همین نتیجه نیز موقتا راهی صدر جدول شدند و کلین شیت دوباره یان اوبلاک به این معنا بود که اتلتیکومادرید در پنج بازی ابتدایی خود در لالیگا تنها یک گل دریافت کرده است.

 

1645349

 

اما جنجالی ترین صحنه این دیدار به ژوائو فلیکس، ستاره جوان و گران قیمت اتلتیکومادرید اختصاص داشت. او که در دقیقه 60 و برای تغییر در روند بازی وارد میدان شده بود، تنها 18 دقیقه بعد از زمین اخراج شد تا یکی از بدترین روزهای دوران ورزشی خود را سپری کند. این بازیکن ابتدا با خطای روی اونای ونسدور و ضربه به صورت بازیکن حریف از داور کارت زرد گرفت. اما ژوائو فلیکس که از این تصمیم عصبانی شده بود، داور را "دیوانه" خطاب کرد و به همین علت با دریافت کارت دوم در دقیقه 78 اخراج شد.

 

1645348

 

اگر این اتهام ثابت شود، ژوائو فلیکس با محرومیتی سه هفته ای مواجه شدده و دیدار حساس مقابل بارسلونا را نیز از دست خواهد داد.  دو سال پیش بود که این ستاره پرتغالی و جوان با مبلغ 126 میلیون یورو توسط اتلتیکومادرید خریداری شده و راهی پایتخت اسپانیا شد. اما ژوائو فلیکس در این مدت عملکرد چندان خوبی در ترکیب اتلتیکو نداشته و قادر به جبران حتی بخشی از این سرمایه گذاری هنگفت نیز نبوده است.

 

اما دیگو سیمئونه درباره این اتفاق گفت: "من نیز بارها همین کار را کرده بودم، اما هر چه سنم بیشتر شد رفتارم را اصلاح کردم. به این موارد اهمیتی نمی دهم و معتقدم اگر این حرکت توسط شخص دیگری انجام می شد، احتمالا اخراجی در کار نبود، اما داوران عکس العمل مشابهی نشان نمی دهند. البته گیل مانزانو داور بزرگی است و فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در دیدارهای ما داشته، اما حساسیت های یک مسابقه بسته به شرایط، حس متفاوتی در داوران ایجاد می کند."

 

1645347

دیدگاه‌ها